luni, 28 august 2023

Cu și despre copii și părinți - Citate favorite (30)

Nu știu când și exact de pe ce pagină de Facebook le-am salvat, dar am pe telefon o colecție destul de măricică de poze fie cu citate, bancuri sau idei de craft.  Oricum ele ciculă pe diverse pagini în diverse forme/poze de obicei cu același text. Pentru această postare am ales câteva legate de copii și părinți, mai amuzante sau mai serioase:







Postarea participă la ”Jocul de luni” 
ce constă în redarea unor Citate favorite
joc găzduit acum de Suzana.

8 comentarii:

  1. Minunate citate! Mulțumim!
    Cel cu referire la buruieni mi se pare maxim.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu știu dacă aș putea să aleg unul preferat din ”trăznăile” spuse de copii. Îmi închipui niște mutrițe adorabile și foarte serioase care dau aceste răspunsuri.

      Ștergere
  2. Ce idee buna ai avut! Ar trebui sa mai pastrez si eu diverse mesaje din telefon.
    Deosebita selectia. Cuvintele trasnite sunt geniale, asa cum stiu copiii sa spuna, dar toate
    citatele sunt aparte!
    Multumesc, Niko! Noapte buna! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine alese! Seriozitate si umor!
    In "copii spun lucruri..." e demential acela cu steagul! Sa stie turcii in ce tara erau cand veneau le aratau steagul! (am rezumat) 😂
    Pupici! 😊 ❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La cea cu steagul îmi imaginam o secventă ca cele din filme cu corăbiile care îți aroborau steagul fix cu acest motiv, să se știe cine sunt.
      Mulțumesc!

      Ștergere
  4. Mie cea cu temele imi place. Pe restul nu prea le-am putut citi. Nah.. e momentul nepotrivit pentru mine, ca sa zic asa, nu e vina lor. Dar cea cu temele.. super tare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Suntem cu gândul la voi Rux. Dă doamne să fie totul bine cu Buni.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!