marți, 8 august 2023

Eu plângeam și tu râdeai, Aurel Tămaș - Citate favorite (28)

Duminică ... am intrat într-o mică grevă personală și nu am mai vrut să fac absolut nimic. Pur si simplu m-am relaxat jucând jocuri pe telefon, urmărind filme și ascultând muzică veche. Am rămas blocată pe câteva melodii care îmi trezesc amintiri din liceu. Ce-o fi și cu dorul ăsta de liceu nu știu. 

 Ieri ar fi trebuit să fac recenzie la o carte citită în concediu, dar neuronii mei n-au vrut să coopereze, deși am vreo două trei articole începute cu citatele din cărțile citite în ultia perioadă. M-am învățat să îmi notez imediat, direct pe laptop, citatele care îmi plac din cărțile pe care le citesc. Mai trebuie să pun poza și să scriu impresiile mele, dar ...ieri nu au vrut să se lase dezvăluite.

Și cum nu se lasă duse din mintea mea, în loc să vorbesc despre o carte, o să vorbesc pentru jocul de luni despre versurile unei melodii pe care am redescoperit-o duminică și care mi se tot plimbă prin gânduri amestecată cum spuneam cu dorul de liceu Ciudat, pentru că melodia a fost lansată la ceva timp după ce am terminat liceul. E vorba de „Eu plângeam și tu râdeai”, solist Aurel Tamaș. 


Îmi place mult refrenul și linia melodică, o ascult chiar și acum când scriu, și, dacă aș putea, aș da volumul la maxim. Nu-mi place ultima strofă, nu sunt așa răzbunătoare ca autorul versurilor, nu sunt adepta blestemelor nici măcra spune „în glumă”.




Eram spre amurg, 
Când ne-am cunoscut,
Sub cerul cu stele,
Ne plimbam pe-o alee,
Jurând uneori legământ.

Sub cerul cu stele,
Ne plimbam pe-o alee,
Jurând uneori legământ.

Refren:

Și tu râdeai,
Râdeai, râdeai și nu știai,
Că eu plângeam,
Plângeam, plângeam și suspinam.

Poate că într-o azi, ne-om reîntâlni,
Sub cerul cu stele,
Pe aceeași alee,
Jurând uneori legământ.

Sub cerul cu stele,
Pe aceeași alee,
Jurând, uneori legământ.

Refren:

Și tu râdeai,
Râdeai, râdeai și nu știai,
Că eu plângeam,
Plângeam, plângeam și suspinam.

Am să mă răzbun, și-am să te blestem,
Ca nimeni pe lume, să nu te iubescă,
Și nici tu, să nu mai iubești,
Ca nimeni pe lume, să nu te iubescă,
Și nici tu, să nu mai iubești.

Refren:

Și tu râdeai,
Râdeai, râdeai și nu știai,
Că eu plângeam,
Plângeam, plângeam și suspinam.


Postarea participă la ”Jocul de luni” 
ce constă în redarea unor Citate favorite
joc găzduit acum de Suzana.

2 comentarii:

  1. Ce interesant... si eu, tot cam de duminica... am tot o stare as ciudata - nu neaparat dor de liceu in sine (pentru ca nu prea are de ce sa imi fie dor), dar de vremuri mai bune :)). Din zona aceea... timpurile acelea.
    Frumoasa piesa - subscriu la ceea ce ai zis vis-a vis de blestem..
    Te pup :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că într-un final am reușit să ies din starea aia. Ieri chiar am avut o zi minunată! Dar melodii vechi tot mai ascult.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!