luni, 14 august 2023

Crini de Sfanta Maria și surprize dulci

 Nu le cunosc denuinrea științifică, îl am de la bunica și tot ce știu despre el e că îi place în semiumbră și că înflorește de Sf. Maria. Poza am primit-o de la mama , care e acum la mine acasă să aibă grijă de animăluțele noastre dragi. Uneori e dificil că nu putem să-i luăm cu noi în vacanțe.


Tot de la mama primite, se pare că până la urmă am și ceva căpșuni care rodesc de două ori pe an. Trebuie să am grijă de ele, poate reușesc să le înmulțesc.







2 comentarii:

  1. Ce draguuuut! Stiu genul acesta de crini, mi-i amintesc din copilarie. :D Cu frunzele lor maaaaari :).
    Ce capsunele minunate! Inainte sa inchidem balconul am avut si noi capsunele in suporturile care erau la balcon. si patrunjel. In alta jardinierea erau garofite.. si mai aveam rosiute cherry (cred ca adusesera parintii seminte de la niste prieteni) si ceva ardei mic si rotund.. Anii 90.. :))))

    Pupici cu drag :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Există un soi de roșii cherry de ghiveci. Cresc doar vreo 20-30 cm și rodesc foarte bine. DIn păcate mama mi-a amestecat semințele cu celelalte și am reușit să le pierd.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!