vineri, 1 septembrie 2023

Bun venit, toamnă!

 Anul acesta am simțit apropierea toamnei încă de pe la mijlocul lunii august. Zilele trecute smochinul părea că deja se pregătește de iarnă, parcă jumătate din frunzele sale au căzut îngălbenite la pământ.

De azi e oficial toamna. Am întâmpinat-o cu o escapadă de shopping, căutam un cadou pentru o persoană deosebită și ceva de îmbrăcat. Dar cum eu sunt eu, e imposibil să merg eu la cumpărături și să nu găsesc ceva de craft. Deja magazinele încep să aibă multe decorațiuni de toamnă. Mulți dovleci frumos colorați, veverițe, arici, ciupercuțe, etc... Am reușit să nu mă „entuziasmez” prea tare și am ales doar nișye ciupercuțe mici și niște frunze colorate.


Cred că mâine caut sticle decorate toamna trecută și începem să decoram casa de toamnă.

4 comentarii:

  1. Sa ai o toamna frumoasa, Niko! Am si eu niste frunze cumva asemanatoare. Le am in fata ochilor mereu, sunt intr-o vaza, insa vreau sa le transform si inca nu stiu cum...
    Inca decoratiuni de toamna nu am prea vazut, dar nici nu am colindat prea mult.
    Pupici si weekend cu odihna! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu n-am idee ce voi face exact cu ele. Cel maiprobabil le voi pune intr-un aranjament, îtr-un bol de sticlă ceva.

      Ștergere
  2. Ce pofta mi-ai facut !! :)) Ralu imi facea fotografii cu ornamentele de Craciun in anii trecuti. Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Încerc sa nu ma gândesc încă la Crăciun, dar recunosc ca am început deja sa salvez tutoriale.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!