vineri, 29 septembrie 2023

Blănoși somnoroși!

 


6 comentarii:

  1. Si al meu doarme acum langa Mami :)).
    Ce mare e Scai :O. II salutam cu drag pe toti si ma bucur sa ii vad :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Toată trupa e prezentă aproape zilnic în același timp acum. Se cunoaște că vine toamna. Scai a crescut foarte mult, are picioare lungi ca Fifi. Azi am asistat la un spectacol pus în sceă de cei doi si am constatat ca Fifi se joacă cu ea la fel cum se juca Porto cu el când era mic.
      Vă salutam și noi și va trimitem câte un pupic.

      Ștergere
  2. Somnorosi sau ba blanosii, curtea voastra tot animata arata! 😊 ❤ Fifi si Porto ma indeamna sa le urmez exemplul! (nu pe iarba, si nu in curte - la ora asta) 😊
    Duminica frumoasa! ❤ Start super-bun in octombrie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact așa am simțit si eu cțnd am iesit ieri să plec în oraș și i-am găsit pe toti în curte. Să mai spun că la întoarcere, domnișoara cea mică a mai găsit un pisoi? Îl știm de pe stradă, bănuim de mult că e frate cu Fifi, dar a crescut la câteva case mai departe de noi, oarecum un pisoi de stradă totuși. Curios a fost că a venit la noi, a stat să fie mângâiat și luat în brațe.
      La fel și ție, Diana, un start super-bun.

      Ștergere
  3. Si mie mi se face somn cand ii vad! Ca dorm cam putin si chiar
    astffel de imagini ma trimit la culcare...
    Un octombrie cu sanatate, ca restul lucrurilor se descalcesc ele!
    Pup. ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cam puțin am dormit și eu luna trecută, de asta și cred ca m-a doborât răceală. Dar nu-i bai, am recuperat zilele asta. Cumva am încărcat bateriile, ca de mâine o luam de la capăt.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!