joi, 2 noiembrie 2023

În ecranul televizorului - Reflexii în oglindă (36)

 În cadrul provocării din octombrie Căminul tău, un colț de rai, în cadrul celei de-a treia săptămâni, pe lângă lumânarea aprinsă a primei săptămâni și muzica din a doua săptămână, trebuia să adăugăm o activitate relaxantă. Într-una din serile acelei săptămâni am ales cu fetele să vedem un film. Încercând să fac o poză cu lumânarea în fața televizorului cu o secvență din film, am descoperit reflexiile interesante ale flăcării în ecran. Nu a mai contat ce ra la tv, m-am bucurat pur și simplu de reflexii

  

 


Pozele sunt din arhiva personală
Pentru rubrica Reflexii în oglindă, inițiată de SorinN și redeschisa de Carmen
Recomandare
„Dacă dorești să participi, publică într-un articol pe blogul tău, 
o imagine sau un clip, pe care tocmai le-ai văzut în „oglindă”(poate fi și cea retrovizoare) 
și înscrie articolul în tabel


8 comentarii:

  1. ce frumos se reflecta lumânarica în ecranul televizorului ☺
    O minunata zi de joi! Gânduri bune si îmbratisari ♥

    RăspundețiȘtergere
  2. Platformele astea s-au zapacit total. Ca sa pot comenta am reincarcat blogul tau de trei ori.
    Cred ca baietii au bagat i&a-ul pe fir, ca nu imi explic...
    Faine imaginile. Acum vreo jumatate de ora mi-am folosit ecranul sa sprijin a doua felicitare,
    sa-i fac poze. Pacat ca nu am avut ideea asta si cu alte ocazii...
    Un final de saptamana placut, draga Niko! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu mai înteleg cum funcșionează platforma. Bine-ențeles, comentariul tau cerea să certific că nu e spam. Nici măcar nu e la moderare si uite asa uneori nici nu vad că nu sunt afisate pe blog. Doar când vreau să raspund la ele le găsesc. Noroc că răspund la comentarii urmărindu-le în panoul de administrae că dacă le-as lua de pe blog pe acestea nu le-as găsi.

      Ștergere
  3. Ai reusit niste fotografii foarte interesante in "combinatia" reflexia flacarii-imaginea de pe ecran. Apare... ca un "punct calauzitor", in film. 😊
    Zile frumoase iti doresc! ❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stii ce bine s-ar fi potrivit acel punct căl[uzitor cu filmul? Ne uitam la Superman versus Batman și era fix începutul, când Bruce își pierde părinții și descoperă grota ce-i va deveni sediu lui Batman.

      Ștergere
  4. A ce idee faina - sa stii ca si pe mine ma atragea ca un magnet tot reflexia lumanarii in tv... Cred ca doar la ultima imagine am bagat focus pe imaginea de la tv :))).
    Pe Tv-ul meu am atatea chestiute sprijinite (nu il folosesc... poate doar la iarna sa pun vreun film pe dvd) incat mai am doar un spatiu mic in care sa obtin reflexii... :))
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La început am căutat să prin o imagine clară la tv, dar acțiunea era rapidă și așa am descopeit reflexiile. Nu mi-a mai păsat ce se derulează pe ecran și m-am focalizat pe lumânare și pe reflexii.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!