luni, 13 noiembrie 2023

Bun venit înapoi la școală! - Citate favorite (41)

  Întâmplător am ajuns sâmptămâna trecut într-o școală din comuna noastră. Am găsit acolo un panou simpatic cu citate frumoase afișate într-un mod chiar vesel. Nu știu ce ce îndemnul urarea ”Bun venit înapoi la școală”, oarecum nu cred că era „titlul” panoului, ci mai degrabă o urare de la începutul anului școlar. Aceeași imagine era printată și afișată și pe ușa cancelariei, sau pe alte uși care nu știu unde duceau.


„Provocările sunt cele care fac viața interesantă.
Depășirea lor dă o însemnătate vieții.”
Joshua J. Marine

Poate părea mereu imposibil 
până când reușești!

Aspiră să ajungi pe lună
.....................................
Dacă ar fi să o ratezi,
tot vei ateriza printre stele!

Fii schimbarea
pe care vrei să o vezi în
lume.

În viață nu contează de câte ori cazi,
ci de câte ori te-ai ridicat
și ai încercat din nou.

Un act de bunătate,
oricât este el de mic,
nu este niciodată irosit.
Esop

Poți să pierzi doar dacă alegi să renunți.
Până atunci, înveți.

Nu-ți face griji pentru eșecuri.
Îngrijorează-te pentru toate schimbările
pe care le pierzi atunci când nici nu încerci.
Jack Congleld

Nu îți pot spune, că va va fi ușor-
Îți pot spune doar că va merita!
Art Willimas

Eșec

Este 
Șansa 
Educării
Continue


Postarea participă la ”Jocul de luni” 
ce constă în redarea unor Citate favorite
joc găzduit acum de Suzana.

4 comentarii:

  1. Si eu care ziceam ca citatele nu prea au loc in scoli. Iata ca tu ai gasit o adevarata
    colectie inspirationala chiar pe langa voi. Mi-ar placea sa cred ca sunt si citite si ca le sunt explicate mai in adancime!
    Multumesc, Niko! Seara frumoasa! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aș rea să cred si eu acelasi lucru, dar nu păreau a fi expuse pe un hol pe unde să treacă elevi.

      Ștergere
  2. Ce dragut!! Si sunt pe lista doua dintre cele mai dragi ziceri : cel cu fii schimbarea si cel cu ridicatul :)
    Dar e o idee foarte faina. Bravo celor care au realizat panoul :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie mi-a plăcut mult penultimul. E tot ce pot promite cu toată sinceritatea copiilor mei.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!