joi, 16 noiembrie 2023

Day 16 - Non traditional colors

   The 3th non alphabet day of the Annual Month Holiday Challenge of Beccy's place, had a simple instruction:

Create a project using non-traditional colours.

For this project I made something simple: Just a colorful Christmas tree on black background:


For the first non alphabet day, Complementary color, I used a template to do the cutting. Today, I used the same template on a scratch art sheet to shape the Christmas tree. The next step was the easiest, I just glued said paper to a simple, white card.



10 comentarii:

  1. Imi place tare mult modelul de bradut. Inca nu m-am gandit sa-mi fac propriul model de taiere pentru... orice!
    Felicitari! Arata tare vesel!
    Noapte buna! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am multe modele făcute, deși momentan am rătăcit cutia cu sabloane. Am tipărit modelele (caut stencil in forma ce o doresc), plastifiez foile și apoi decupez foile laminate. Acest sablon e cumpărat de la un set pentru copii cu acea hârtie specială de scratch art.

      Ștergere
  2. The bright colours contrast beautifully with the dark background Niko, I really think black accentuates whatever is placed over it. Your tree looks fantastic! Sometimes the simple designs are the best.
    Cheers,
    Beccy

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sometime, less is more. I discovered that it's true in many fields.
      Thank you!

      Ștergere
  3. Îmi place așa non- tradițional, oricum este o combinație clasica de culori. Cândva mi-am făcut și eu câteva șabloane. Mi-am luat de curând aparat de laminat, dar încă nu am folii. O să încerc să fac așa șabloanele, mulțumesc pentru idee!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Incep să se găseasca folii de laminat aproape peste tot. Dacă ajungi la un magazin Jumbo, vezi că au tot timpul, doar să întrebi de ele că le tot muta în funcție de sezon.

      Ștergere
  4. Frumos Sablon de Brad!
    cand eram la gradinita, am stricat un caiet intreg de desen pentru ca nu imi iesea bradul simetric. Apoi a venit unchiul meu si mi-adesenat o alta versiune de brad... ceea ce m-a facut sa ma imprietenesc iar cu brazii :))) Nu ca as fi fost certata dar nu eram nici incantata dupa ce stricasem caietul (ma concentrasem atat ca imicursese si sange din nas :)))).
    INegrul in combinatie cu coala colorata .. super tare a iesit!!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici mie nu-mi ies simetrice, nici acum. Ca să rezolv problema, desenez pe o foaie îndoită doar jumăatate apoi copiez unde am nevoie.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!