marți, 14 noiembrie 2023

Day 14 - L - An altered lever fold card

   For the 14th day of the Annual Month Holiday Challenge of Beccy's place, the inspiration words are:

Lights, list, log, love, lettering, layering, letterpress, lever card, latch card, lavender, lemon, lilac, Lord, lamb

It seems that I can't manage to do a card every day, but I still hope that I will do all the cards for this challenge.

For the letter L theme, my option was a lever fold card with a multi-layered piece in the center of the card. Of course, the center-piece is from my 3D - decoupage kit.

I made a big mistake when I first cut de base of the card as I didn't pay attention to the folding part, so I had to readjust the placement of the card. It is not working too well, it isn't like in the Beccy's tutorial, however, I continued to make it this way.



8 comentarii:

  1. Nu stiu ce greseala ai facut, ca nu m-am uitat pe tutorial, insa in afara de tine, nu prea cred ca observa cineva. Arata foarte frumoasa si dinamica felicitarea ta.
    Iar ochisorii aia sunt fabulosi!
    Noapte buna, Niko!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din cauza că piesa centrală era dreptunghiulară, a trebuit să fac felicitarea dreptunghiulară, nu pătrată ca în tutorial. Felicitarea trebuia să se deschidă ca o carte și am tăiat cartonul să se deschidă așa, dar amm incurcat lungimea cu lățimea. A trebuit să-i schimb poziția să se deschidă în sus. Din nefericire, deschisă nu stă să se vadă frumos imaginea centrală.

      Ștergere
  2. Your card is fantastic Niko, and it looks like you've done a great job with the fold. Sometimes you just have to move it back and forth a few times to loosen up the cardstock. The little image you used is so cute... I love the little penguins in their sweet hats!
    Cheers,
    Beccy

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce haiosi sunt pinguinii. E foarte frumoasa feliitarea - am vrut si eu sa fac macar cateva - poate reusesc spre finalul lunii. Deocamdata am o durere in gat cnepoftita si nejustificata (doar daca e adusa in dar de pe afara... si sper sa nufie cazul)
    Chiar nu am observat vro greseala, ceea ce inseamna ca ai facut tu ceva magie ca sa arate perfecta :D
    Pupici!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu m-am resemnat că nu le pot face pe toate. Tocmai am realizat că dea bate la ușă. Dacă te uiți pe coloana din dreapta, poza din mijloc, vei vedea că pinguinii privesc în jos. Nu pot pune felicitarea deschisă pe o suprafată plană că nu se văd pinguinii.

      Ștergere
  4. Mie îmi place felicitarea! Și pinguinii sunt adorabili!

    RăspundețiȘtergere

Va mulțumesc pentru vizită!