miercuri, 15 noiembrie 2023

Day 15 - M - A metallic matchbox card

  For the 15th day of the Annual Month Holiday Challenge of  Beccy's place, the inspiration words are:

mistletoe, mittens, mouse, manger, merry, Mary, matchbox card, magic window card, markers, masking, menorah, metal, microbeads, mixed media, mauve, magenta

Another theme that brings me something new : matchbox card. The tutorial is also on Beccy's place. 

For this card I used the same kit with 3D decoupage sheets. I chose a moose image holding a " Merry Christmas" sign. The base  of the card  is made of some metallic patterned sheets.



10 comentarii:

  1. Nu prea am inteles, insa arata minunat. Personajul este ff simpatic, iar acel verde
    arata perfect!
    Te admir pentru rabdarea de a face astfel de lucruri. Eu nu le am pe agenda decat accidental!
    Noapte buna si noi inspiratii!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Suzana. Mi-am impus cumva mie să folosesc pentru fiecare felicitare o denumire pe care o pune Beccy printre cuvintele acelea. De cele mai multe ori ea are si tutoriale pentru ele. Matchbox - e cutie de chibrituri, dar nu ca la noi ci ca la americani, genul acea de se deschide in sus, rupi bătul din pachet și îl aprinzi pe banda orizontală care ține cutia închisă. Am căutat cred că vreo 5 minute o imagine, se pare că sunt foarte vechi , stiu că erau in filmele vechi, chiar western. Ca să îți faci o idee, uite aici : https://www.collectorsweekly.com/articles/playing-with-matches/

      Ștergere
  2. You have done a wonderful job with the card Niko, it looks fabulous! The metallic paper is awesome, I love all the different types of reflection. Well done!
    Cheers,
    Beccy

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you. I couldn't capture în the pictures all the reflections that the metallic paper creates.

      Ștergere
  3. Superbe aceste felicitări ale tale. Ai foarte multă răbdare și cred că o mulțime de materiale. Cam cum am eu fire, nu? :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stii că am și fire foarte multe? Dar da, pentru felicitări chiar am și mai mult. Ceea ce îmi lipsește este timpul.

      Ștergere
  4. Hârtia verde arată ca tabla zincata verde. Ai o grămadă de kituri pentru felicitări 😄.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cea verde are multe reflexii, i functie de lumina care cade pe suprafată.

      Ștergere
  5. Vai ce efect fain dau cardurile metalizate!!! Adica foile.. foarte tari sunt - parca ar alcatui un fel de portal prin care se teleporteaza personajul principal.. Cel verde imi aduce aminte si de Aurora..
    Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Când spui portal, mă gândesc mereu fie la Sailor Moon, fie la Vânătorii de umbre.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!