vineri, 17 noiembrie 2023

Day 17 - O - Over the edge card

 For the 17th day of the Annual Month Holiday Challenge of  Beccy's place, the inspiration words are:

ornaments, over the edge cards, oval cards, one layer, origami, outdoor, Our Lord, orange, ochre, onyx 



Letter O stays for "O mare problema" which in my language means "A big problem", and that is: I don't have a pre-cut machine to aid me in creating cards. Honestly, I didn't need it until today, when I struggled to cut the ovals. My first attempt was with scissors, and I discovered that my steady hand is not so steady anymore. I didn't even try to glue them.

The second attempt was with a cutter, but i still failed to cut it nicely. As it shows in the assembled piece below:


The saving solution was a very sharp pen that I usually use to score and fold. 

Anyway, I must write a letter to Santa, so that I might get the pre-cut machine I oh so want right now.


8 comentarii:

  1. I think you did an awesome job Niko, your ovals look fabulous! I love your hand-written sentiment too, you have lovely hand writing. The large baubles are wonderful and they coordinate perfectly with the patterned paper.
    Cheers,
    Beccy

    RăspundețiȘtergere
  2. Am folosit si eu anul trecut ceva din pagina aia. Imi place tare mult cum a iesit
    proiectul. Iar colilele alea cu o fina embosare sunt minunate. Anul asta nu le-am folosit inca.
    Felicitari, Niko! Weekend cu spor. ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
  3. E normal să nu arate ca tăiate la mașină, dar pentru tăiere manuală ai făcut o treabă foarte bună!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu m-am obișnuit cu ideea asta. Cândva demult tăiam la perfectie cu mâna liberă. Am se pare că nu mai reușes. Și azi mi-a tremurat puțin mâna pe cutter. Mi-am pierdut exercițiul.

      Ștergere
  4. Ma fascineaza genul acesta de felicitari cu forme geometrice. Mie mi se pare ca ti-a iesit perfect!!
    Nu stiu daca ai vazut cat de bine am reusit sa tai la proiectul cu acel calendar advent... brad. Dar cred ca si cartonul ala a fost de vina (poate daca foloseam cutterul - pe cine pacalesc... cand pe mine ba ma striga cineva, ba trebuia sa ma uit la Kouki.. nu ar fi fost deloc sigur..haha)
    E super si aceasta hartie imprimata cu globulete :D
    Pupici!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hărtia o am dintr-un set ce a fost cândva la Lidl. Cred că vor mai aduce poate chiar si anul acesta.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!