duminică, 12 noiembrie 2023

Day 12 - J- Joy fold card

 For the 12th day of the Annual Month Holiday Challenge of  Beccy's place, the inspiration words are:

joy, jolly, Jesus, Jack Frost, jingle bells, Joyeux Noel, joy fold card, jade, jonquil, jungle green

The theme of the letter J brought something new for me: a new type of greeting card. Fortunately, Beccy also posted a tutorial. I simply followed the steps and I adapted the size to my center piece, which is another 3D decoupage card from the same kit that I also used for the other card in this challenge.



6 comentarii:

  1. Cred ca ti se potrivesc acest gen de tehnici. Ai ajuns la un fel de perfectiune.
    Asa mi se pare. Felicitari, draga Niko! Inspiratie in continuare!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa... timp îmi trebuie. Am descoperit pentru literele K și L două tehnici/modele de felicitări absolut minunate. Kinetic card mi se pare...wow - doar că abia mâine aș avea ceva timp să mă ocup de ele. E superbă această provocare pentru ce-mi place mie, dar nu o pot face asa ca la carte, lucrând și postând zilnic la tema corespunzătoare. O s-o iau anul acesta ca pe un antrenament de încălzire. Anul viitor sper să am un program mai lejer care să-mi permită să mă ocup de felicitări așa cum trebuie. Acum ... mi s-au adunat foarte multe acte de rezolvat, am programări la câte un ghiseu aproate zilnic săptămâna asta pentr a rezolva ceea ce trebuie rezolvat.

      Ștergere
  2. You did a great job with the card fold, it looks fabulous! I love the decoupaged image too, the little Santas are wonderful.
    Cheers,
    Beccy

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you. I hope that the little Santa inspire the Joy of the season.
      All the best!

      Ștergere
  3. Dintotdeauna m-au fascinat genul acesta de felicitari. In acelasi timp imi reamintesc incercarile mele stangace de a face ceva din materialele prea simple pe care le aveam la indemana (nu prea am avansar din 2010 incoace :))))).
    Imi place tare mult cum ai facut combinatiile. Ahhh mi-am amintit de saniuta fuge... :D
    Pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Mulțumesc Rux. Domnișoara cea mare este ajutorul meu de baza în alegerea combinațiilor. Din instinct o aștept pe ea și până nu discut cu ea cromatica, parca nici nu pot sa încep sa lucrez.

    RăspundețiȘtergere

Va mulțumesc pentru vizită!