joi, 1 iunie 2023

Trasnformări creative - iunie 2023

 Am ajuns în a șasea lună a calendarului provocărilor din 2023, un calendar al Transformărilor creative, în care încercăm să mai reducem din poluare dând o altă destinație obiectelor ce se pot recicla. În luna aceasta vom recicla :

Sticlă și porțelan

Regulile generale ale transformărilor creative pot fi consultate în postarea de principală (aici). Reamintesc că sunt patru teme, 3 impuse și una la alegere. Fiecare obiect realizat trebuie să se bazeze pe reciclarea/transformarea unor obiecte din sticlă și/sau porțelan. Se poata folosi orice borcan, sticlă, pahar, cană, farfurie întreagă sau ciobită/crăpată/spartă. Nu uitați de poza cu materia primă. De asemenea, ordinea în care le faceți este la alegerea dvs (perioada din dreptul temelor este doar orientativă pentru cei care vor să facă un obiect pe săptămână).

Pentru lămuriri suplimentare, nu ezitați să întrebați.


Temele lunii iunie:

  • Borcan (1-8 iunie)
Transformați un borcan de orice formă și/sau dimensiune într-un obiect decorativ. Borcanul trebuie să rămănă întreg în obiectul decorat, dar se acceptă folosirea unui borcan ciobit/crăpat.

  • Sticlă (9-15 iunie)
 Transformați o sticlă de vin/suc/medicamente într-un obiect de decor. Sticla poate fi tăiată dacă doriți acest lucru, dar trebuie să se recunoască fie forma gâtului fie fundul sticlei în obiectul realizat (nu se acceptă cioburile de sticlă).

  • Pahar, cană, farfurie (16-22 iunie)
Alegeti un pahar, o cană sau o farfurie de sticlă sau porțelan care nu vă  mai trebuie sau nu mai poate fi folosit (ciobit/crăpat/spart) și dați-i o altă destinație. Puteți folosi obiectul întreg sau puteți să-l și spargeți și să folosiți cioburile.

  • Fii creativ! (29-30) tema dvs la alegere
La această temă puteți folosi orice obiect din sticlă și/sau porțelan, fie ca cele de la temele anterioare, fie alte obiecte din aceste materiale. Poate aveți vreun obiect cu o formă ciudată căruia vreți să-i dați altă destinație. Se acceptă folosirea bibelourilor, a unor oglinzi sau chiar a unei bucăți de geam (pictură pe sticlă).



  • Lucrări suplimentare sau realizate după data de 30 iunie;

 Tabelul va fi deschis până pe 10 iulie


16 comentarii:

  1. La tema Fii creativ! Merge o pictură pe sticlă?
    Sper să am inspiratie pentru celelalte teme!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur că marge, chiar am scris că se acceptă și o bucată de geam cu mențiunea din paranteză pictură pe sticlă.

      Ștergere
  2. La multi ani de ziua copilului 🎊🎉 creativitate spontaneitate si fericire sa ai, zi de zi 😘
    Poate particip si eu la una din provocari. Cea cu paharul! 🥛🥃🫗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La mulți ani! Te așteptăm cu drag la orice temă dorești!

      Ștergere
  3. La multi ani :D!!!
    Ce tare! Deci putem folosi si farfurii sau alte ciobituri :D (problema e sa le si gasesc in timp util. hahaha).
    Trebuie sa ma organizez. Iti vine sa crezi ca suntem deja in iunie :O. Eu mai am 4 luni si inchei un an de foto cu Rukkusu. :O
    Pupici si da avem spor si inspiratie!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La mulți ani!
      Da, am zis să fie accesibil tuturor si cred că mai repede găsim o cana ciobita decât un pahar, nu?

      Ștergere
  4. Complicate! E musai sa restrang intervalul, ca o sa fim si plecati o perioada.
    La Multi Ani de Ziua Copiilor! Doar bine la voi! Pup. 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar sper să fie doar o primă impresie că sunt complicate. Tabelele sunt deschise toată luna, plus cel suplimentar până pe 10 iulie. Organizează-ți timpul cum știi mai bine. Să ai o vacanță minunată.

      Ștergere
  5. Borcanele, pasiunea mea! 😂 Temele astea imi fac cu ochiul!

    RăspundețiȘtergere
  6. Greeeeuuuu m-am urnit de data aceasta. :-) Am adus, totusi, un "cap de caine". :-)
    Zile frumoase iti doresc! <3

    Sunt in urma rau cu cititul, si nu stiu cat voi recupera, dar gandul mi-e la Nero - pentru ca numele lui nu apare in vreun titlu recent (poate nu am observat?) ma gandesc ca e bine minunea de catel. <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Totuși ai reușit să te urnești, felicitări, am văzut doar poza, nu am apucat să intru pe articol. Mă bucur că te-am regăsit, ma intrebam ce e cu tine, dar nici eu nu prea am avut timp de blogosferă în ultima perioadă.
      Nero acum e bine, ne-a mai făcut ceva probleme cân tocmai crezusem că scăpase, o dermatită pentru care trebuie sa-i dăm mâncare specială, dar acum e deja mai bine.

      Ștergere
  7. Niko, scuze am zbarcit o intrare la saptamana 3, in zona de suplimentar. Cand poti, sa stergi intrarea gresita.
    Multumesc mult.

    RăspundețiȘtergere

Va mulțumesc pentru vizită!