sâmbătă, 24 iunie 2023

Chateau de Chaumont- Puzzle {15/2023}

 

Se apropie (deja?) finalul lunii și descoperisem cu surprindere că luna aceasta nu făcusem niciun puzzle. Și e muasai să fac minim unul pe lună ca să mă țin de provocarea ce mi-am lansat-o la începutul anului. Și că să mai eliberez din spațiul ocupat de cutiile de puzzle.
Zilele acestea sunt doar cu una din fete acasă, prin urmare am lăsat-o pe ea să aleagă ce puzzle să fac.








Detalii puzzle
nume: Chateau de Chaumont
marca: D-Toys
nr piese: 1000

Nu știam de acest castel înainte de a lua puzzle-ul acesta, dar din ce am citit pe net este unul din castelele pe care mi-ar plăcea să le vizitez.










Am început ca de obicei cu marginea. Mi-a ridicat ceva probleme pentru că sunt piese care se pot potrivi în mai multe locuri.


Apoi am continuat cu partea de jos. Cam pănă aici am lucrat singură, apoi am primit ajutor nesperat. 



Și pentru că i-a plăcut atât d mult să participe( se cunoaște că e în vacanță) am lăsat-o să pună ea ultimele piese



 Postare pentru Clubul de puzzle


4 comentarii:

  1. Ce frumos a iesit!! Scrie ceva pe el? Sau mi se pare mie...
    Am si eu de la dtoys un puzzle un un castel. Neuschwanstein (Doamne.. ma termina numele asta :)))). Nu l-am facut inca dar sper mai spre toamna sa reusesc :D.
    De fapt de mult nu am mai facut un puzzle. poate reusesc sa le inramez pe cele care sunt gata sa imi eliberez spatiul. Aveam in plan sa incerc cu lipitul dar fix acum nu e nimeni disponibil pe post de cobai :). Si singura nu ma bag..

    Felicitari!! :D
    Pupic

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Castelul ala, Neuschwanstein, l-am făcut, dar de la Trefl. Nici eu nu pot ține minte numele acesta.
      Da, pe acest puzzle este un scris, se vede invers, e pe un fel de panou transparent care cred că există în realitate în fața castelului, genul celora care anună obiectiul turistic, doar că poza e făcută din partea opusă lui.
      Am adunat și eu vreo 5-6 puzzle-u-ri de lipit. Mai am unul început acum care merge greu, dar vreau să-l termin și apoi să le lipesc pe toate.

      Ștergere
  2. Castelul Neuschwanstein este la o ora distanta de casa mea 🤗😁
    Ieri am vizitat aici un castel minunat, cu o poveste interesanta in Soave.
    Eu admir rabdarea si imaginatia de a construi din bucatele mici de tablou un castel intreg! Superb, felicitari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum e castelul de lângă tine? Mi se pare că seamănă ca stil cu castelul Huniazilor de la noi. Mi-ar plăcea să-l pot vizita și pe cel din Germania.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!