sâmbătă, 10 iunie 2023

Flori portocalii

 

Ca să termininăm săptămâna în același stil, mai ales că natura ne-a oferit ocazia, azi vă prezint flori portocalii.

Mai întai câteva flori de crin. Primele cupe au trecut înaite de a fi imortalizate, am ajuns mai greu cu aparatul în zona respectivă, dar și ce a rămas este minunat. Sunt primii crini care îmi înfloresc an de an.



 


Și pentru că am zis flori portocalii, continui cu flori de cactus. În prima poză de la un „șerpișor” dintr-un ghiveci ca cei de marți. E unul singur dar are trei flori. În cealată poză, este același ghiveci de marți dar cu alte flori:

 


Bonus, un trandafir ce doar în poză pare portocaliu, e de fapt un roșu, dar mi-a plăcut albinuța ce-și făcea loc printre petalele lui:



8 comentarii:

  1. Imi plac teribil florile de cactus, chiar daca se termina repede.
    Am unul singur si habar nu am ce este. L-am primit acum doi ani si nici nu stiu daca face flori.
    Frumosi crinii dar si albinuta pe trandafirasi!
    O duminica linistita, Niko! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cactușii sunt niște plante care îți pun serios răbdarea la încercare din acest punct de vedere. Un cactus de tipul ghemului, prima dată când a înflorit nici nu l-am văzut, doar am descoperit tija florii agățată de el.

      Ștergere
  2. vai ce frumoase ♥ calde, aproape fierbinti aceste imagini!
    Si noi am avut si poate mai avem... crini regali. Inca nu au inflorit si pentru ca au crescut intre trandafiri, sper ca sotul meu care tocmai a sapat rasadul, sa nu fi aruncat bulbii.
    Cactee asa nu am mai vazut ♥ minunata!
    O duminica frumoasa si calda sa aveti! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred că te referi la acei crini cu cupe foarte mari și parfumați. Noi le sputem imperiali. La mie au început să înflorească de săptămâna aceasta. De altfel am avut surpriza să descopăr unul pe jos pe lțngă tulpinile trandafirilor. Nu a avut loc să crească altfel.

      Ștergere
  3. Minunata trataie florala :D!
    Crinii au o forma deosebit de frumoasa, stelara.
    Nu am vazut nicioadata asa multe flori la cactusi. Am avut unulcare a inflorit o singura data. Am cam ramas fara flori :)))))).
    Trandafirii sunt superbi. Cel cu albinuta chiar pare portocaliu. Hihi.
    Pupici!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am mai văzut flori multe pe o singură tijă la un cacctus al unei mătuși. Dar să înflorească așa pe rămd ca la aceștia nu.

      Ștergere
  4. Cactusii mei, nu au inflorit inca...am albi, rosii, portocalii si galbeni. Imi plac foarte mult florile lor....si am ncercat sa-i colectionez.
    Florile tale sunt foarte frumoase.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. AAi pus flori de cactus lapresat? Se pretează la așa ceva? Cred că sunt o frumuseșe să ai așa multe culori.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!