vineri, 2 februarie 2024

Câștigător TC24 - Ianuarie

 Luna Ianuarie a Transformărilor Creative s-a încheiat și conform regulamentului e timpul să anunțăm clasamentul si câștigătorii acestei luni. Însă, după ce m-am gândit și răzgândit, ca să nu existe presiunea punctelor, nu voi anunța și clasamentul lunar ci doar câștigătorii celor două categorii anunțate, câștigătorul lunar desemnat de random și lucrarea temei „La Indigo” cea mai apropiată de original. Clasamentul va fi pentru mine, notat în agenda ce am făcut-o anul trecut cu ocazia transformărilor creative din ianuarie.


Așadar, în luna Ianuarie, au fost înscrise în tabel 26 de lucrări. Am întrodus lista în List randomizer și am obținut câștigătorul (merci Rux pentru ideea cu lista):


Felicitări Carmen (nr 22) pentru premiu. 

Pe lângă punctele pentru clasament, câștigătorul lunii ianuarie are posibilitatea de a stabili două din cele 24 de teme ale provocării Adventul exploratorului creativ ce se va derula în decembrie, precum și câte o materia primă care să fie folosită la realizarea acelor teme. (exemplu : îngeraș - hârtie)

Pentru tema „La indigo”, am convocat juriul (format din subsemnatul și domnișoarele mele), iar acesta a desemnat câștigătoare lucrarea Pompiliei (Fiordaliso).


6 comentarii:

  1. Felicitari :D!!!
    Sunt foarte curioasa ce va alege Carmen :D.
    Si da, Bradutul Pompiliei chiar a fost la indigo 💗.
    Ce fain arata agenda ta - apropo, de agende. Coperta de la a mea (care e tot rosie) se cam descompune.. haha - nu stiu ce material e, cumva ca o hartie panzata - va trebui sa ii acord cat de curand (iar) nici nu pot zice primul ajutor, ca nu mai este primul.

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc. Și eu sunt curioasă ce teme ne va da Carmen.
      Poate reușesși să-i faci o copertă din material și îți faci și lucrarea la Transformări cu ocazia aceasta.

      Ștergere
  2. Felicitări Carmen! Și mulțumesc juriului pentru voturi 😘!
    E frumoasă agenda ta cu hăinuțe de iarnă.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc. Felicitări încă o dată pentru creația câstigătoare.

      Ștergere
  3. Felicitări Carmen! Să alegi o temă ușoară :)))!!
    Felicitări Pompilia!
    Va pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari castigatoarelor! Bravo fetelor!
    Doar inspiratii si pe mai departe pentru toata lumea!
    ❤️😘

    RăspundețiȘtergere

Va mulțumesc pentru vizită!