marți, 6 februarie 2024

Two easel „Happy Birthday” cards - Beccy's challenge (2/24)

 For this month's Beccy's place challenge we had to use the usual Beccy's digital stamp while the additional optional element is washi tape. The freebie from this month was the image of a present and I immediately decided that I will used for a birthday card that I need for the end of February.

Pentru provocarea acestei luni dela Beccy, trebuie să folosim ca de obicei o ștampilă digitală marca Beccy, iar ca element optional suplimentar washi tape. Stampila digitală gratuită din această lună este imaginea unui cadou, motiv pentru care am decis să o folosesc pentru o felicitare aniversară cde care voi avea nevoie la finalul lui Februarie.

I started printing the free image on different size, not knowing witch will be suitable form my project. I used a indigo sheet to transfer de image on white cardboard. The first attempt was not perfect, my hand was trembling so I made another one, that I colored with gold and purple markers. When I highlighted with black the outline of the image, I discovered that the black outline will easily hide my trembling in the first transferred image, so I also colored that piece. 

Îm început cu printarea imaginii gratuite în diferite mărimi, neștiind care va fi potrivită proiectului meu. Am folosit o foaie de indigo pentru a copia imagina pe un carton alb. Prima incercare nu a fost bună, mi-a cam tremurat mâna așa că am mai făcut una pe care am colorat-o cu marker auriu și  mov. Când am subliniat cu nergu conturul imaginii am realizată că markerul negru va ascunde linia tremurată din prima încercare, așa că am colorat-o și pe aceea.



The next step was to use the washi tape. Ever since I read of washi tape, I picture in my mind the herringbone card. I chose the color that I needed and I made two cardboard on top of witch I glued the cardboard with de image of the present.

Următorul pas a fost să folosesc Washi tape. Incă de când am citit cerința, m-am gândit imadiat la tehnica herringbone. Am ales culorile și am realizat două cartoane pe care am lipit imaginile cu cadoul.


For the base of the cards I used black cardboard cut in the shape of a easel card. I secure the open front cover with a „happy birthday” stamp note.

Pentru baza felicitării am folosit carton negru tăiat în forma unei fellicitări de tip easel (șevalet). Am folosit un carton stampilat pentru a putea ține deschisă felicitarea.


 




9 comentarii:

  1. Ce faine sunt!!!! Trebuie sa imi fac curaj sa fac si eu o felicitare care implica ceva mai mult de o fasiuta de whasi tape. Deocamdata am folosit doar de cateva ori si „timid„ poate si pentru ca a durat atat de mult sa pot folosi benzile acestea (pentru ca unele sunt parfumate...).

    Imi plac ambele felicitari. Si imi place si ideea de sevalet. :) Cu siguranta vor aduce multa bucurie !

    pupici cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar ar trebui să-l folosești. Știu că ți se pare ceva prețios mai ales că ai probleme cu cele care miros, dar în timp o să se strice și vei descoperi că l-ai ținut acolo degeaba si că nu-l mai poți folosi. Crede-mă pe cuvând, am pățit-o și cu scotch și cu alte materiale de craft, cu lipiciurile celmai mult. Am gaăsit odată un lipici pe bandă cu aplicator Am fost foarte incântată si mi-am luat mai multe cu rezerve, dar...nu le-am folosit că ... erau ceva special. După ceva ani ghici cine le-a pus direct la cos? Nici măcar nu mai era lipici pe banda aia.

      Ștergere
  2. Foarte bine că ai putut recupera și prima imagine, acum ai două felicitări surori foarte frumoase!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar m-am bucurat și eu mult. Mi-a fost mai simplu să merg în paralele cu lucrul la cele două felicitări, mai ales că și aveam denoie de două. Mai am eu un sărbătorit la final de februarie, dar nu prea apreciază genul handmade.

      Ștergere
  3. Vai ce frumoasa este cea cu mov! Și cealaltă este! Mi-am cumpărat si eu in ianuarie bandă, însă nu am curajul să mă avânt să fac o felicitare mai deosebită. Eu ma pricep să fac felicitări simple!
    Felicitări pentru creații!Te pup.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Felicitări simple fac și eu Mihaela, dar am învățat să le fac pe un carton ca pe un tablou pe care să-l lipesc apoi pe o bază de felicitare decupată după un anumel model. Trebuie doar să-ți iei inima in dinți și să încerc măcar o dată. Ai să vezi că nu e greu.

      Ștergere
  4. Ce frumoase sunt! Imi plac felicitarile tale sevalet. Oare se poate face dupa metoda un fals sevalet din carton, pentru lucrari mici? O sa explorez.
    Felicitari, Niko! O seara frumoasa!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine-nțeles că se poate face. Tu explorează că în martie la TC poate îlpunem ca temă, avem lucru cu hârtia. Vai, ce mi-ai făcut, deja știu cum aș vrea să-l fac! Noroc că trebuie să fac mărțișoare, că altfel mă apucam de el.

      Ștergere
  5. These are fantastic cards Niko, well done!! You did a great job using the washi tape, I really love the herringbone pattern you created for each of the backgrounds. You also coloured the images beautifully. Both gifts look awesome against the tapes you chose. Love them!
    Cheers,
    Beccy

    RăspundețiȘtergere

Va mulțumesc pentru vizită!