duminică, 11 februarie 2024

Jurnal de grădină (1/2024)

 Încă nu pot vorbi cu adevărat de un jurnal de grădină pe acest an, dar un mic început s-a făcut azi prin grebalarea gazonului de frunzele împrăștiate de vânt în toamna-iarna aceasta. Aveam în plan să curăț și  trandafirii de lângă gard și chiar mă simțeam mândră că mi-am amintit să fac poze „before”. Din cauza unor situații neprevăzute nu am mai ajuns nici să mă ocup de trandafiri nici la pozele „after”. Poate că mai bine, că am înțeles că va urma iar o perioada mai rece în curând.

În orice caz, grebla trebuie să mai lucreze zilele următoare cât se poate, mîcar prin rondurile de flori unde am lăsat în toamnă să se adune un strat de frunze pentru a proteja bulbii și rădăcinile plantelor. Acum, dacă tot au început să răsară ghioceii, e cazul să facem loc florilor să răsară.


8 comentarii:

  1. Incet, incet! Vine si primavara!
    Am senzatia ca a plouat putin la noi in noaptea asta. Asa se auzea... nu am putut verifica - riscam sa il activez pe Kouki si cum se odihneste.. incerc sa profit sa misc cate ceva prin ce am de facut..:)
    Mult spor!! :*
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa prefer eu să ies pe cealată ușă ca să nu cumva să deranjez animalele de la somn. Și la mine au început ploile de ieri.

      Ștergere
  2. la mine au aparut ghioceii si galbenelele. Saptamâna trecuta am tuns gardul viu (ca din martie este interzis, pasarile incep sa isi caute cuiburi) însa de facut curat voi incepe din martie încolo.
    In parc am observat ca ghioceii au format covoare albe, iar brandusele se deschid in toate zilele cu soare. Semne de primavara... Sper sa ramana asa, nu care cumva sa ne acopera iar zapada!
    Numai bine, Niko draga! O saptamâna buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper să ajung cât mai curând la rondul de flori cu brândușe să-l greblez ca să le vod când răsar. Sunt în apropiere de ghioceii deja înfloriți.

      Ștergere
  3. Ce pot sa spun? Spor la gradinarit! Ca sunt cam multe de facut.
    Poate te mai ajuta si fetele.
    O saptamana frumoasa, draga Niko!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De obicei mă ajută, dar anul acesta e cu examene și încerc să nu le mai solicit. Mi-am planificat o reducere a grădinii de legume la jumătate față de anii trecuți.

      Ștergere
  4. Spor la treabă, începe din nou un sezon cu multă muncă în aer liber și cu satisfacții!

    RăspundețiȘtergere

Va mulțumesc pentru vizită!