joi, 22 februarie 2024

Tot nori în retrovizoare - Refelexii în oglindă (51)

 În realiatate printre acei nori se vedeau razele de soare ca un fascilul de lumină ce mătura pământul. Din păcate telefonul meu nu a putut să surprindă și acest fenomen.


Later edit: tocmai când înscriam articolul în tabel la Carmen, îmi trimite domnișoara pozele făcute de ea ieri, cu un cer mai înnorat, dar cu efectul pe care am vrut eu să-l surprind:



Pozele sunt din arhiva personală
Pentru rubrica Reflexii în oglindă, inițiată de SorinN și redeschisa de Carmen
Recomandare
„Dacă dorești să participi, publică într-un articol pe blogul tău, 
o imagine sau un clip, pe care tocmai le-ai văzut în „oglindă”(poate fi și cea retrovizoare) 
și înscrie articolul în tabel


8 comentarii:

  1. Parca este zapada in cer! Faine pozele cu nori.
    Sunt acolo niste creaturi in ultima imagine!
    Un final de saptamana linistit, Niko!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu mereu văd creaturi în norii de pe cer, și-mi place enorm să văd cum se schimbă aceste forme.
      Weeekend minunat să ai Suzana.

      Ștergere
  2. A daaaa stiu acest efect! Mi se pare de poveste! Si mie imi placea sa il descopar cand eram pe drum. Ma intreb daca am vreo poza... :))).
    Mi-au placut seturile de poze cu nori - la noi joi a fost un cer orbitor... obositor chiar.. apasator.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Formele norilor sunt cele care mă pasionează pe mine. Câte animale și castele am tot văzut ... razle de soare mi-aduc aminte de scoală și de lecțiile de fizică. Bănuiesc că de asta nu mă pasionează.

      Ștergere
  3. Îmi amintesc această provocare lansată de Sorin. E de demult! Frumoase imagini!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu am prins această rubrică pe vremea aceea, nu activam pe blog.

      Ștergere
  4. Cred că este mai greu de obținut acel efect in oglindă. Dar pozele domnișoarei sunt foarte frumoase, și într-adevăr efectul este mai puternic când sunt mai mulți nori.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. presupun că un cer mai înnorat oferă un contrast mai bun pentru acest efect.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!