sâmbătă, 10 februarie 2024

Aventuri din „captivitate”

 După cum știți, o perioadă Porto a fost consemnat în casă, în ideea de a-l proteja de frig și a-l ajuta să își revină mai repede din răceala acare îi dădea tarcoale. A primit și tratament câteva zile, tratament pe care îl urăște di tot sufletul, dar faptul că a dormit la căldură cred că i-a fost cel mai benefic. 

În toată această perioadă, domnul răsfățat și-a găsit cele mai ciudate locuri în care să stea, să doarmă, să se vaite sau să facă pe supăratul. Între timp și-a găsit și glasul, iar acum chiar știe să se facă auzit când ceara afară.

Dacă șitam că îi plac anumite locuri în care să doarmă, cele în care doar stă ca să ne arate că el vrea ceva și nu-l înțelegem, chiar și pe spătarul canepelei privind pe geam, altele au fost surărinzătoare si inventive. În raftul de pantofi se ascunde să scape de pastile sau să păndească ușa ca să poata fugi afară.
Coșul meu cu rufe a fost surprinzător. Nu vreți să știți ce surpriză am avut a doua zi când am descoperit că bluza mea neagră devenise ... portocalie.


Dar de deparce, locul preferat de dormit a devenit chiuveta. Nu contează care, din ce baie, doar chiuvetă să fie. Nu era prima dată când se urca într-o chiuvetă, a mai făcut-o și în alți ani, dar acum chiar a dormit acolo. Vreo 4-5 ore.


Acu stă bine cu sănătatea și și-a recăpătat libertatea de care se bucură lenevind în soare.


Și în timp ce Porto se răsfăța în chiuvetă, Fifi și-a găsit și el un loc nou de dormit, la adăpost sub uscătoul de rufe. Prima dată l-am găsit acolo pe un prosop de baie, despre care am crezut că a căzut  pe jos și el a profitat. Nu am apucat să-i fac poză atunci și nici lui Scai care a testat și ea culcușul din prosop. După ce am redirecționat prosopul către mașina de spălat, Fifi a fost prins trăgând de hainele de pe uscător să-și facă alt culcuș. I-am oferit în locul hainelor noastre un covoraș de baie, cu care se pare că este foarte mulțumit.




8 comentarii:

  1. Vai... Porto ar putea juca putin in the Grinch :)))). Ce figuri face - e simpatic foc. Aventura aceasta la baza usor neplacuta (nah, nu prea e placut sa iti dea tarcoale o raceala) v-a lasat la schimb poze adorabile, numai bune de pus in album. Si povestile lor, ca bonus.
    Ma bucur pentru el ca si-a revenit si poate profita din plin de soare, alaturi de ceilalti prieteni blanosi.

    M-am amuzat si de traznaile inventivului Fifi :))))). Clar e multumit de culcus :D Parca e facut pentru el.
    Pupici!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intr-adevar. Parca i se potrivește la fix covorașul lui Fifi. Mai am încă unul pe care nu-l folosim. Cred că o sa-l primească tot pisicile.
      Se încălzește și o sa începem sa stam și noi pe afara. Sa vezi atunci ce de poze cu trăsniți noștri.

      Ștergere
  2. Ce scene - scenete ai pe la tine cu pufoseniile.
    Daca tot sta in chiuveta ii si place sa o stropesti?
    Delicioase pozele!
    Sa ai o saptamana usoara, draga Niko! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Niciuneia dintre prisici nu-i place apa. Dar Fifi și Scai au avut norocul sau ghinionul din punctul lor de vedere de a fi spălați chiar și în chiuvetă. Porto, nu. Nici nu cred că aș încerca să-l spăl vrodată că ar trebui să mă bandajez toată apoi. Toți stiu că de acolo vine apa, dar acum doar Porto se urcă în chiuvetă.
      O săptămână ușoară și ție.

      Ștergere
  3. vai ce superbatii de colaje! Dragul de Porto! Este superb! Adorabil! ♥
    Sanatate si numai bine!

    RăspundețiȘtergere

Va mulțumesc pentru vizită!