marți, 2 aprilie 2024

Un fenomen ciudat

  În atmosferă l-am simțit duminică, când afară încă era cald, bătea un vânt uscat, dar cerul părea întunecat de parcă va începe să plouă. ”Specialiștii” din jurul meu și-au dat cu părerea și au ajuns la concluzia că iar e plin aerul de praf de Sahara. Cum eram pe drum, dar oricum în general evit știrile, nu știu cât de bine au concluzionat companionii, obosiți după grătarul de sâmbătă. Cert este că soarele era acoperit de un strat de ceva semi-dens, semi-trasparent, iar munții abia se vedeau de parcă era ceață.



Pentru duminică, 91/366 pozeblog

6 comentarii:

  1. Ihhh smog? Stai... ca mi-a venit acum o gluma: o fi de la fumul de la gratar :)))!
    E posibil sa fie si de la praf saharian (Desi stiam ca ala a fost mai demult) sau de la ce „prafuri” or mai circula prin atmosfera.
    Dar am si eu niste poze pregatite pentru joi cu un fenoment foarte interesant. Abia astept sa il impart cu voi - mai ramane sa vad cu ce fac poza zilei :)))).
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna glumă, dar nu, nu fumul de grătar că nu mirosea a fum, dar a praf da. Praful saharian parcă a fost roșcat. Acum nu, s-a depus pe mașină, acolo e cel mai vizibil, dar nu era decât praf obișnuit. N-am ajuns încă să vad ce ai pus ieri, am avut o zi ... maraton

      Ștergere
  2. Habar nu am, ca nu am auzit ceva nou saharian. Cand e vant e si mult praf. Daca mai e si ceata, devine un peisaj fantomatic, bun de povesti sf...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fenomenul a fost ciudat că ceața sau praful nu erau jos la suprafața pământului ci undeva sus în aer.

      Ștergere
  3. A fost din nou un val de praf saharian.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Saharian sau nu, a fost praf. Era o atmosfera oarecum ciudată să vezi soarele, dar să nu-l vezi chiar bine. Chiar și cand e ceață și apare soarele, tot îl vezi mai bine.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!