joi, 4 aprilie 2024

Reflexia din calendar - RiO(57)

 


Pagina din calendar dedicată lunii aprilie care îmi amintește de florile de păpădie din frigider, culese să fac o porție de miere.


Pozele sunt din arhiva personală
Pentru rubrica Reflexii în oglindă, inițiată de SorinN și redeschisa de Carmen
Recomandare
„Dacă dorești să participi, publică într-un articol pe blogul tău, 
o imagine sau un clip, pe care tocmai le-ai văzut în „oglindă”(poate fi și cea retrovizoare) 
și înscrie articolul în tabel


10 comentarii:

  1. Ce imagine minunată! N-am făcut și nici n-am mâncat niciodată miere din flori de păpădie. E același lucru cu siropul de păpădie?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oarecum cam același lucru. AM înțeles că depinde contitatea de apă pe care o folosești și cât de mult legi compoziția.

      Ștergere
  2. Frumoasa imagine! Ce dor mi e de o excursie pe pajiste alpina! Poate reusim la weekend!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper să reuțiți și să te întorci plină de energie și cu poze și pentru noi.

      Ștergere
  3. Vreau si eu pe pajistea aia...
    Toate cele bune in weekend, draga Niko!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu vreau papadii sa imi fac o coronita... si banuti.. si e tare frumos in locul acela... imi aminteste de Heidi. :)))
    Pupici

    ps: si abia astept s afaci mierea.. ne povestesti :D?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am început azi mierea de păpădie și am făcut și poze. Va urma în curând.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!