joi, 25 aprilie 2024

Lalele - Șapte dintr-o lovitură 7/7 (SP III - 08)

 Dacă numă înșel. azi e ultima zi din ultima subtemă Șapte dintr-o lovitură a provocării Salvăm păpuși, ediția III. sper să reușesc să termin de scris până la inchiderea tabelului.

Cum v-am obișnuit, am venit cu un alt tip de floare tricotin, de data asta lalele. Sau cel puțin asta a comandat Monica. Și pentru că Monica vroia o culoare și Rosie alta, uite așa am făcut trei lalele.  Sau se presupune a fi lalele. Când am modelat petalele, le-am losat rotunde, că așa mi s-a părut mie că ar fi petalele lalelelor obișnuite din curte, chiar dacă am și lalele cu petale ascuțite. 

Acum că am venit la calculator, am văzut si modelul care mă inspirase inișial și ...da, petalele sunt ascuțite, seamănă mai mult a lalea, nu ce am făcut eu. Da, pot să le modific oricând de-acum în colo, sărma este maleabilă, dar pentru a prinde tabelul deschis nu mai am timp de refacerea pozelor, așa că ne prezentăm cu mici cu mare cu ceea ce avem.


6 comentarii:

  1. Sunt superbe!!! Si chiar seamana a lalelele. Eu le-am recunoscut fara sa citesc textul. Nu le-as modifica, dar vezi tu pe parcurs :*
    Tare mult imi plac. Minunate!! si chiar la fix :D
    Pupici cu mare drag !!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult. Ne le-am modificat încă și nici nu cred că le mai modific.

      Ștergere
  2. Ce frumoase sunt! Vor decora tare frumos casa de Paști.
    Să ai un weekend minunat! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deja decorează, dar vor rămâne și în decorul de Paști!

      Ștergere
  3. Si mie mi se pare ca seamana cu lalelele. Sau cu niste dansatoare...
    Oricum am vazut ambele variante de lalele, asa ca nu-ti fa probleme.
    Daca nu mai ajung pe aici, o Sarbatoare de Florii minunata, draga Niko!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Niște lalele dansatoare.
      Tocmai se încheie seara de Florii, sper că ai petrecut frumos. Mulțumesc de urări!

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!