marți, 2 aprilie 2024

Începe sezonul.... RiO(56)

 de grătare.... Sâmbătă am fost în vizită la niște prieteni cu care ne vedem mai rar si s-a lăsat cu grătare. Cu această ocazi obținut o nesperată poză pentru reflexiile acestei săptămâni, chiar nu aveam nimic pregătit, dar am și învățat ceva: știați că poți scoate mirosul de pe grătar dacă îl ștergi cu o ceapă, în timp ce îl încingi pentru a pregăti carnea?


Pozele sunt din arhiva personală
Pentru rubrica Reflexii în oglindă, inițiată de SorinN și redeschisa de Carmen
Recomandare
„Dacă dorești să participi, publică într-un articol pe blogul tău, 
o imagine sau un clip, pe care tocmai le-ai văzut în „oglindă”(poate fi și cea retrovizoare) 
și înscrie articolul în tabel


2 comentarii:

  1. :D Foarte tare reflexia :D
    Imi amintesc de demult (pfff cred ca de prin anii 90 nu am mai folosit gratarul - cel gratar pus pe jar, am mai folosit o vreme un disc.. mama si ce bunatati ieseau, dar nici pe acela nu l-am mai vazut de pe la inceputul anilor 2000) ca dadeau bunicii cu ceva pe gratar - stiu ca dadeau si cu slanina :))))))). Dar e posibil sa fi dat si cu ceapa. Ce imi amintesc mai mult (la gratar iesea fum asa ca imi vedeam de treaba in alta parte) este de disc... puneam cartofii in centru, apoi carnea si sus slanina.. si iesea... o bucurie :)))

    Pupici cu drag!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu slănină știam și noi și incă facem, unge grătarul să nu se lipească carnea, dar cu ceapa am înțeles că iese mirosul de ars, de friptură de alt fel, etc...

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!