marți, 2 aprilie 2024

Floricica mov - Sapte dintr-o lovitura 4/7 (SP III - 05)

 Deja nu cred că mai e vreun mister, pentru tema 4 din Șapte dintr-o lovitură, Monica prezintă o altă floare făcută cu șnur tubular realizat cu morișca tricotin. Bine-ențeles că s-a strecurat și Rosie într-o poză sau două.




PS: morișca mea s-a supărat pe mine, a zis că am pus-o prea mult la treabă, așa că de ieri a început să dea rateuri. Nu știu dacă e de vină vreo defecțiune apărută la ea sau firul cu care am lucrat. Am vrut să refac un șnur tubular făcut la început înainte să descopăr că trebuie o anumită tensiune și înainte ca să-l tricotez.  Am mai refăcut astfel de șnururi și nu am avut probleme. O să mai testez, dar sper că nu va trebui să scot morișca la pensie așa de curând.

6 comentarii:

  1. Ce draguta e!! Si ce nuanta superba de mov!!! Minunat ti-a iesit.
    Vezi sa nu se fi inecat putin de la puful de la fire. Uneori mai face si de-astea. A mea da de multe ori rateuri de gen.
    Pupici si tin pumnii sa mearga bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuie să studiez acele acelea speciale. Am împresia că nu mai alunecă firul pe ele și uneori nu lasă să „scape” ochiul care trebuie eliberat. Îl eliberează abia la pasul următor și snurul iese cu niște gâlme inestetice. Sper să îi dau de cap.

      Ștergere
  2. Arata foarte frumos! Vad ca tu continui cu floricelele. Eu nu m-am hotarat cu snuruletele.
    Se zvarcolesc alte idei...
    Pupici si o zi faina!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, acesta este planul, floricele în diverse culori și forme. Multă inspirație, să se așeze acele idei.
      O zi faină și ție!

      Ștergere
  3. Ce interesanta si frumoasa e! Cand m-ai ma linistesc putin poate imi comand si eu o morisca de pe temu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, e chiar faină morișca. M-a cam prins microbul cu aceasta acum.
      Mulțumesc.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!