luni, 8 aprilie 2024

O nouă floare tricotin - Șapte dintr-o lovitură 5/7 (SP III - 06)

 Pentru tema numărul 5 din subtema Șapte dintr-o lovitură, Salvăm Păpuși ediția trei, Monica preintă alături de prietena ei Rosi, o altă floricică tricotin.

 De data aceasta am ales un șnur galben. Realizarea a fost cu peripeții, că am măsurat eu cat am măsurat și tot scurt amreușit să tai snurul. Am descoperit după ce-l cususem de cel verde. L-am lăsat așa pentru o altă floare, în săptămânile ce urmează și am tăiat altudul după ce am măsurat de trei ori cum se spune. Noroc că aveam deja șnur pregătit. Încerc să-mi fac din timp șnur de diferite culori, să îl am gata făcut când mă hătărăsc să fac un anume proiect cu astfel de șnur.

Cred că e floarea cea mai mare realizată de până acum. Nici de data aceasta nu am respectact întocmai modelul. Ca și la celelalte flori, am vrut să poată sta singură pe masă și să aibă frunze. Acestea din urmă ajută și la stabilitatea florii. Tot pentru stabilitate am ales să orientez altfel cupola florii, să se vadă în întregime când te uiți de deasupra ei.

La ședința foto am adus și celelalte două floricele pe care le mai am acasa, ghiocelul și floarea albastră sunt dăruite. Mă găndesc să le refac să pot face la final o poză de grup.


4 comentarii:

  1. Vai... modelul tau mi-a adu aminte de cel mai subtire snur crosetat pe care l-am facut odata si la care am facut o floare din snur din acela din care se faceau mileuri :D. Ce bucurie. Stai sa vad daca gasesc proiectul sa iti arat. Gasit: Raze de Soare.
    Imi place tare ult cum a iesit si ai o idee foarte buna de a reface setul ca sa il ai si tu complet 💗🤗 si pentru poza de final, desigur.
    Puuup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tocmai am realizat cănu mai am din ce să refac ghiocelul, cel putin nu cu aclai tip de material. Dar aș putea încerca cu firul alize pe care îl folosesc acum.

      Ștergere
  2. Foarte decorative aceste floricele! Interesant cum poate fi modelat snurul colorat! Este sarmulita in interiorul snurului? Prin aceasta tehnica ai putea sa ornezi macheta unui orasel.
    Foarte dragute, toate florile!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, este sârmăla interior, altfel nu ar sta foarea cum vreau eu. Am pus un tutorial, cum le fac.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!