luni, 28 martie 2022

Simboluri Pascale (4) - Puișori

  Simboluri Pascale  reprezintă o provocare recreativă de a realiza la alegere orice produs handmade, în orice tehnică dorită care are ca punct central un simbol pascal impus de tema săptămanii însoțit de un alt simbol la alegere: crucea sau oul.


Dacă vă face plăcere să participați la provocare, sunteți invitat să vă înscrieți blogul în lista de link-uri de la finalul postării. Apreciem în mod deosebit intrările care respectă toate  regulile de participare

Teme anteriroare : 


Tema săptămânii: (=simbolul impus) : Puișori
”Pufoșeniile galbene sunt o parte din simbolul Paștelui. Și puii reprezintă viața nouă, în noua sa formă, pură, curată după Învierea lui Iisus.”(sursa)

Perioada de lucru : luni, 28 martie - miercuri, 6 aprilie

Simboluri la alegere:

Crucea : - reprezintă durerea și povara purtată de Iisus care a luat asupra sa toate păcatele lumii.

Ouăle : sunt simbolul unei noi vieți, al unui nou început și prin generalizare, al Învierii.

Tutorial




sursa



sursa



sursa



sursa

8 comentarii:

  1. Tare drăgălași sunt. Îmi place găina din fetru umplută cu bombonele. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie mi-a placut mult ideea aia. As cam vrea s-o reproduc candva.

      Ștergere
  2. Dragalase decoratiunile! Multumesc.
    Deja m-am gandit la ce voi combina - tot cautand pe net am dat de un video care mi-a placut. 😊 Trebuie sa ma gandesc cum/din ce fac ouale.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu ma hotarasem initial la caeva, dar cred ca iar voi schimba si proiectul inceput si neterminat la tema precedenta se va redirectiona catre tema aceasta. Am tot facut asa la provocarea asta.

      Ștergere
    2. Mi se pare foarte fain ca poti schimba proiectele "din mers" fara probleme.

      Am zis de oua si... abia ieri mi-am amintit de ele! :)) Dar am confectionat cateva - puisorul pe care l-am adus asteapta fratiori sau surioare. 😊

      Ștergere
    3. De nevoie le schimb. Tot un puisor ca tine vroiam sa fac si eu dar sa-l asez in cuib pe el. Nu am reusit pana acum sa ma apuc de acest proiect, sa fac cuibul mi-ar trebui vreo doua zile si deja am depasit termenul. Maine e musai sa fac ceva ca miercuri sunt plecata toata ziua de acasa si nu am timp de proiecte.
      Acum ma duc eu sa fac postarea pt tema de azi. Mai aveam un pic si uitam eu de ea.

      Ștergere
  3. Toate sunt frumoase. Greu de ales. Pot fi decoratiuni perfecte.
    Multumesc pentru linkuri, Niko!
    Spor si inspiratie la tot!

    RăspundețiȘtergere

Va mulțumesc pentru vizită!