miercuri, 23 martie 2022

Semne de primavara - MFC(10)

 Miercurea fără cuvinte este o rubrică de fotografii, fără text ( prea mult) găzduită de Suzana.

Pozele sunt din arhiva personală și reprezintă floricele din gradină ce se ”luptă” să aducă primăvara, plus ceva achizitii

Brândușe galbene

Panseluțe

O viorea rătacită

Narcise nerabdatoare

o zambila mititică și roz langă lalele

Brândușe albe

Stânjenei

Brândușe albe

Brândușe albe

Brândușă mov/albastră

Primule

Panseluțe -răsad

Zambile la ghiveci




10 comentarii:

  1. ♥ O zi buna, in gradina ta frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. sa vina, sa vina! O asteptam cu nerabdare

      Zi faina sai ai!

      Ștergere
  3. Am fost duminica prin Herastrau. Daca ai sti cat de putine flori erau acolo. Speram sa fac multe poze si nu am avut la ce. Imi plac mult floricelele tale. Mai rar am vazut branduse albe!
    Sa te bucuri de ele si sa te inspire la jocuri!
    Happy WW, draga Niko! ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E o primavara foarte târzie. Față de alți ani totul este foarte în urmă. Abia de vreo doua zile se simte căldura aia de primăvară

      Ștergere
  4. De cand n-am mai vazut branduse albe! Zambiluta aceea de langa lalele e asa de... puisor dragalas! 😊
    Abia astept sa vad primavara instalata total in gradina ta! Semnele sunt promitatoare! 😊
    Spor la ce ai de facut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu abia aștept. Azi am mai taiat niște trandafiri și am mai descoperit zambiluțe așa mici. Abia aștept să înflorească.

      Ștergere
  5. Ce frumușele sunt toate! Și nu mai e nevoie să se chinuie, fiindcă au reușit.❤️ Doar privindu-le am simțit primăvara. Îți mulțumesc, Niko, pentru bucuria de a le privi, pe care ai împărțit-o și cu noi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate, au reușit să aducă primăvara. Sunt din ce în ce mai frumoase și parcă își cheamă și suratele. Abia aștept să le văd înflorite pe toate.

      Multumesc de vizită. O săptămână frumoasă să ai.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!