miercuri, 30 martie 2022

Oițe(de fapt doar una), ouă și trifoi

 Dacă ar fi să pot schimba ceva la mine, ar fi în primul rând obiceiul meu de a lasa totul pe ultima sută de metri, de a face orice în ultimul minut.  Nu am fost întotdeauna așa și mi-e dor de vremurile când eram mai organizată și când nu simțeam că nu mai am timp să termin tot ce mi-am propus sau tot ceea ce am de făcut. Așa se face ca iar am ajuns în ultma zi nu doar să postez ci și să fac ceva sau sa termin ceva la tema din calendarul tematic. 

Ca de obicei, am mai multe proiecte începute, că de idei nu duc niciodată lipsă. Mai greu este cu alegerea uneia care să o pot pune în practică în timp util. Pentru azi, momentan  am reușit să fac doar o felicitare.  Înițial mă gândisem la o oiță lângă un coș cu ouă, pe un fundal verde, dar am găsit prin foile mele un set de primăvară/paște care conținea foaia cu ouale vopsite. Mi-a plăcut s-o folosesc ca imagine de fundal, deși acum la final mi se pare puțin cam încărcată, chiar dacă am schimbat coșul cu  unul cu trifoi. Dar am rămas ”setată” pe ea mai ales că se potrivea culorilor din tema de la Cupcacke Inspirations, 


Postarea participă la următoarele provocări:

10 comentarii:

  1. Ce dragut arata mielu'! O idee buna de constructie. Si imi place
    modelul hartiei. Nu stiu de ce am evitat sa le folosesc.
    Vesela si luminoasa felicitarea.
    Numai bine, draga Niko! Multa inspiratie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La care model de hartie te referi?

      Multunesc. Spor si inspiratie si tie.

      Ștergere
    2. Și eu le-am cam evitat pe astea. Cumva mi-a intrat în cap că e mai ușor cu carton uni. Pe astea mi-e teama că nu știu cum să le combin.

      Ștergere
  2. Frumoasa si vesela felicitarea! Oita imparte noroc! 😊
    Nu as zice ca e "incarcata" - o vad ca si cum ar fi o pasune acoperita cu flori (doar ca-s oua) 😊
    Spor la ce ai de facut! Felicitari (si) pentru felicitare! 😊

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Senzatia de incarcat cred ca vene de la faptul ca sunt obisnuită sa folosesc carton uni pentru felicitarile cusute si iris folding. Cu genul acesta de felicitari nu prea m-am jucat, scrapbook imi place cand il vad la altii. Cand e sa fac eu....ma inhibă.

      Ștergere
  3. Very cute, great job!
    Thanks for playing our challenge, and happy crafting!
    Leanne DT Member/CCC
    Cupcake Inspirations

    RăspundețiȘtergere
  4. Adorable! Thanks for getting our colors on at Cupcake Inspirations!

    RăspundețiȘtergere
  5. This is darling!! I love your paper and that die cut is adorable! Thank you for playing with us at Cupcake Inspirations!!

    Nora

    RăspundețiȘtergere

Va mulțumesc pentru vizită!