vineri, 20 septembrie 2024

Casa de la Țară - Puzzle {3/2024}

 Ultimul puzzle din seria de la Kaufland l-am făcut imediat ce le-am terminat pe cele despre care am mai vorbit: Veneția și Lighthouse. Ne-a dat puține bătăi de cap, dar ne-am ambiționat, și eu, și domnișoara, și l-am terminat în două zile. 

Detalii puzzle: 

  • Firmă: Kidland
  • Nume: Country House - Casa de la Țară (Landhaus)
  • Nr piese: 1504  
  • Dimensiuni: 78,4 x 53,3 cm


Și cu toată graba noastră de a termina, am uitat să facem poze din timpul lucrului, oricât am căutat (în ambele telefoane) nu am găsit decât una.

În schimb, avem foarte multe poze cu puzzle-ul păzit cu străjnicie de Porto. 


 Postare pentru Clubul de puzzle

Nu uitați că la final de an vom acorda și un premiu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va mulțumesc pentru vizită!