marți, 3 septembrie 2024

Câștigători august TC24

Vara s-a încheiat, ne bucurăm deja de primele zile de toamnă, atât calendaristice cât și fizice. Cel puțin la mine se simte dimineața răcoarea toamnei. În timp ce am dat deja startul Transformărilo creative din sempembrie, e cazul să anunțăm câștigătorii lunii august, lună în care am transformat dopuri și capace. Un număr impresionant de lucrări de data aceasta, avem și un participant nou, Liliana. Ne bucură faptul că te-ai alăturat jocului nostru și sperăm să mai fiii alături de noi și în lunile următoare.


Reamintim că orice lucrare poate fi recuperată și înscrisă în tabelul suplimentar. Tot acolo puteți înscrie și lucrări noi care respectă una din cerințele temelor din lunile trecute.

La tema indigo, câștigătoare este Floarea soarelui din capace de bere, autor

 Firodaliso

La categoria câștigătorul lunii, domnul random ne face o surpriză, e prima dată când alege tot o lucrare la indigo, dar diferită de cea a juriului, autor 

Suzana

Sincere felicitări, tuturor participanților!


Câștigătorul lunii are posibilitatea de a stabili două din cele 24 de teme ale provocării Adventul Exploratorului Creativ ce se va derula în decembrie, precum și câte o materia primă care să fie folosită la realizarea acelor teme. (exemplu : îngeraș - hârtie). Tabelul cu temele deja alese spoate fi consultat mai jos. O precizare, materia primă aleasă se poate repeta dacă considerați că e ceva ușor de găsit și folosit în AEC.


Suzana, dacă mi-ai scris pe undeva temele alese pentru luna trecută, îmi cer scuze că le-am ratat. Te rog să mi le reamintești să le trec în tabel. Mulțumesc.


7 comentarii:

  1. Felicitari, Pompilia. Si mie mi-a placut maxim lucrarea ta.
    Niko, nu le-ai ratat. Pur si simplu nu m-am gandit. Ma concentrez si iti voi spune.
    Toate cele frumoase si inspirate, tuturor participantelor.❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ok, când ai timp, aștept temele propuse de tine pentru ambele luni.

      Ștergere
  2. Felicitări câștigătoarelor! 🌹 Felicitări participanților! 💐 Felicitări și organizatoarei! 🍀

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari! Abia astept sa le descopar si eu incetisor.. pe creatii vreau sa zic :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cele făcute de fete le-am văzut, chiar dacă nu am lăsat un semn la toate. Mai am și eu ca și tine de recuperat pe ale mele.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!