duminică, 29 iunie 2014

Vești ...din grădină

Am profitat ieri de vremea buna si am mai facut cate ceva prin gradina: legat rosii, castraveti, jumulit buruieni...cine nu se lupta cu buruienile pe vremea asta cu multe ploi. Insa soarele puternic de ieri se pare ca a inceput sa le dauneze rosiilor mele. Fie au inceput sa se maneze fie sunt pur si simplu oparite de soarele puternic.
Cartofii si ei sufera ... au inceput sa se topeasca lujerii fara sa fi inflorit. Cam jumatate din ei au mai ramas verzi si doar vreo 5 cuiburi au flori. Saptamana viitoare cred ca trebuie scosi.
Dar sunt si vesti bune: incet, incet incep sa se faca de toate. Vinetele au inceput sa infloreasca, dovleceii incep si ei sa rodeasca, sfecla rosie formeaza capatana, iar guliile...in curand va trebui sa le culeg pe toate.  Ieri am cules si un castron de pastai de fasole. Numai bune de pus in ciorba asa cum ne place noua:


PS: nu stiu de ce pozele mi se intorc asa vertical. Nu e prima cu care patesc astfel si nugasesc nicio setare cu care s-o rotesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va mulțumesc pentru vizită!