vineri, 20 iunie 2014

Gradina, intr-o pauza de ploaie

A tot plouat saptamana asta, pamantul s-a imbibat cu apa, buruienile au crescut peste masura, aproape sa-mi acopere rosiile. Intr-una din zilele trecute, intr-o joaca de-a soarecele si pisica cu ploaia am reusit sa pun araci la rosii. N-am mai apucat insa se le si leg pe toate ca iar au inceput ploile.
Azi am prins o alta pauza de ploaie, de fapt credeam dupa soarele arzator ca s-a terminat cu ploile asa ca desi aveam alte treburi gradinarul din mine n-a putut astepta sa se usuce pamantul si s-a repezit direct la legat rosii. N-am apucat sa leg decat vreo 20 de fire ca s-a si schimbat vremea. S-a intunecat brusc si a inceput sa bata un vant rece

 
Si daca tot m-am oprit sa adun copii de prin curte (a se intelege strans si jucarii), am pus mana pe telefon si am trecut la pozat


Patrunjelul de radacina


Morcovul incepe in sfarsit sa creasca:


Cateva craite pitice( la un moment dat nici nu mai speram sa rasara)


Au inceput sa inflorasca si ardeii iuti:


si fasolea

Cartofii

Rosiile, isi asteapta randul cuminti sa le scot la lumina din buruieni


Dar au inceput sa lege si rod


 Si nu doar ele, ardeiul gras


castravetii ( pozele nu prea sun clare din cauza vantului)


gulii : bunicii mei nu au cultivat niciodata gulii si nu le stiam decat pe cele din piata gata culese. Nu stiu de ce am crezut ca se formeaza acea capatana in pamant. Nu mica mi-a fost mirarea cand am descoperit-o la suprafata


cherry de ghiveci


Si foarte greu am reusit sa pozez smochinul


Apoi s-a dezlantuit ploaie, cu stropi mari ( bine ca n-a fost si piatra)



Si dupa vreo jumatate de ora gradina era deja inundata


Cam atat azi din gradina mea. Pana la urmatoarea pauza de ploaie

2 comentarii:

  1. Ultima poza e cea mai interesanta. Se vede asa de frumos toata gradina ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc. Si mie imi place s-o pozez si s-o admir de la etaj.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!