duminică, 1 iunie 2014

Tablou din carton si hartie reciclata

Am participat cu acest tablou la un concurs pe forumul Tomnarella - Handmade, un concurs in care se cerea sa construim ceva doar din hartie si carton.

 
 
Si pentru ca mi s-a cerut sa explic cum l-am realizat, iata-ma acum incercand sa va arat pasii. Ideea am preluat-o de aici, acolo veti gasi si paternal pentru decoupaj. Ca sa fiu in concordanta cu cerintele concursului am contruit si rama tabloului din carton.
 
Materialele necesare: carton de la cutii, un carton negru A4, hartie neagra, reviste cu imagini( eu am ales reviste cu flori), aracet, foarfeca, carton si un model imprimat
 
 
Mai intai din carton de la cutiile de jucarii mi-am taiat bucati de marimea unei coli A4 pt baza tabloului si pentru rama. Am construit rama lipind intre ele mai multe straturi de carton:
 
  

 

Aceasta rama am imbracat-o in hartie neagra si apoi am lasat-o deoparte:


Pe cartonul negru potriviti imaginea imprimata si decupati-o:

 

Din reviste taiati fasii late de 4-5 cm, pe care le indoiti si le lipiti la distanta de 5 mm una de alta, pe cartonul ce reprezinta suportul tabloului. Nu conteaza ca fasiile de ziar depasesc marginea cartonului

 

Dupa ce ati umplut tot cartonul cu fasii de revista, indreptati marginile silipiti hartie neagra ca sa acoperti tot cartonul pe lateral


In final lipiti deasupara cartonul negru decupat si apoi rama si astfel ati obtinut tabloul

 
 
 
Si pt ca am reusit sa decupez cartonul negru fara sa stic interiorul, am folosit "negativul" pt a crea un alt tablou
 
 

4 comentarii:

  1. Superb!! Si imi place mult si tabloul cu „negativul” :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tabloul l-am dăruit atunci, imediat ce l-am făcut. Negativul însă îl am și acum pe perete. Mulțumesc.

      Ștergere
  2. Sunt excelente! Imi place si "negativul" - mult! - dar primul si mai mult (ador contrastul negru-culorii vii). 😊
    Multumesc pentru indicatii! (multumire valabila si pentru indicatiile din postarea de la care am ajuns aici)
    Felicitari!

    RăspundețiȘtergere

Va mulțumesc pentru vizită!