joi, 26 iunie 2014

Invatand .... despre buburuze

De cand am inceput sa-mi fac gradina, am profitat de fiecare sursa de informare pe care am depistat-o si le multumesc tuturor celor care au scris despre experienta lor, care au facut documentare pe diverse teme, celor care mi-au raspuns la intrebari.
Saptamana trecuta am aflat lucrui noi despre buburuse/gargarite. In copilarie nu stiam despre ele decat ca erau frumoase si ca le cantam :
"Gargarita-Rita, unde vei zbura
Acolo ma voi marita"
Doar atat. Daca despre alti gandaci stiam ca sunt daunatori, gargaritele vedeam ca nu le omoara nimeni. Apoi am aflat ca sunt gaze benefice in gradina.
Si dupa cum spuneam saptamana trecuta am mai aflat niste lucruri interesante despre ele. Eu am cititi pe alte bloguri si am zis sa transmit mai departe celor interesati sa invete lucruri noi:

mai intai un Scurt tratat despre buburuze scris de Ana Maria

Apoi, tot un articol pe aceeasi tema, a asemanarii buburuzelor cu gandacii de Colorado Din greseli invata omul... despre gargarite scris de Iuliana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va mulțumesc pentru vizită!