joi, 12 iunie 2014

Suport rechizite

L-am facut pentru provocarea de pe forumul Re-Creativ , prin reciclarea unei cutii de conserva.

 
 
Materiale necesare: cutie de conserva care se desface cu cheita, o bucata de tesatura pt interior, bete de frigarui, fire de bumbac pt dantela sau o dantela gata facuta.
 
 
Din material am facut un fel de husa pe care am lipit-o cu scotch dubluadeziv in interiorul cutiei astfel incat sa acopere si marginea, apoi am lipit cu aracet betele de frigarui pe exterior:
 

Ca sa ramana fixe le-am "lacuit" cu un strat gros de aracet
 

Din firele de bumbat am crosetat o dantele hairpin in doua culori


Pe care am lipit-o cu scotch dublu adeziv pe exteriorul cutiei. Avantajul dantelei crosetate fata de una gata facuta a fost ca am putut imbina capetele asttfel incat nu se mai cucoaste de unde e inceputa.
 
 
 
Si pt ca nu puteam sa reciclez doar eu, si copii si-au facut propriile suporturi de creioane, infasurand fir de mohair in jurul cutiei si aplicand peste forme din coli buretate:
 
 
 

 
 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va mulțumesc pentru vizită!