duminică, 20 noiembrie 2022

Sticlă de vin decorată cu felii de lemn - MdN(7)

   În provocarea Materiale din natură, am ajuns la tema crengi și crenguțe.

 Idei pentru inspirație am adunat aici.

Tabelul pentru înscrierea lucrărilor participante este aici.


De această dată am ales o variantă cât mai simplă de proiect, pentru a continua seria mea de sticle: clasica sfoară înfășurată pe sticlă peste care am lipit felii dintr-o creangă de prun. 

Cea mai dificilă parte a fost tăierea feliilor de lemn. Am încercat ințial cu foarfeca de vie pe crenguțe mai subțiri, dar nu se tăiau perfect drept.

Apoi, pentru că eram în plin proces de tăiere a unui prun ( ce trebuia tăiat), am încercat cu fierăstrăul din dotare să tai felii de lemn dintr-o creangă mai groasă. Nu am reușit să le fac perfecte, unele au ieșit mai groase altele s-au tăiat în diagonală ori s-a rupt coaja (coajă care e posibil să de desprindă oricum când se va usca lemnul). Am ales din tot ce am tăiat pe cele mai frumoase și mai egale ca grosime, le-am aranjat în forma unui strugure și le-am transferat cu pistolul de lipit cu silicon, pe sticlă.

9 comentarii:

  1. Pestisorul pare uimit sau multumit? Arata fain sticla!
    Bravo! Sunt atatea proiecte bazate pe lemn. Mi-ar placea o miniatura de strungulet pentru lemn, dar nu cred ca exista si eu chiar am luat-o razna ca imi aduc aminte de aceasta idee.
    Pup. O saptamana usoara! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Peștișorul Nemo e fericit că l-am scos de la naaftalină, chiar daca doar ca decor pentru o poză, deși el pe un suport/protecție de birou.
      Ai dreptate, mi-ar plăcea și mie un mini atelier de tămplărie să pot lucra mai mult cu lemn.

      Ștergere
  2. Sticla e superba! Se evidentiaza si feliile de lemn si forma ciorchinelui! Nemo pare sa fie foarte incantat de ceea ce-a descoperit! 😊
    Oooo! 😊 Stiu cum e cu feliatul crengutelor! Cu multi ani in urma am incercat cu o ramura de alun - pentru un set de rune - dar nu m-am descurcat si am rugat unul dintre unchi sa le debiteze, la strung. Altfel spus: te-ai descurcat super!!!
    Seara frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc. Mi-as dori niște felii de lemn așa mai mari pentru proiectele de Crăciun, dar nu are cine să îmi facă, singura variantă fiind să cumpăr de pe net. Deocamdată mă mulțumesc să le înlocuiesc cu cd-uri stricate.
      Seara frumoasă și ție.

      Ștergere
  3. Moralul meu fluctueaza :))). Imi pare rau ca efectiv nu am apucat sa fac nimic (azi teoretic as fi putut face ceva, daca imi si aminteam, dar am fost toata ziua adormita... si stramba ... hahaha ca Dragonul, de la cum am dormit). Dar ma bucur cand vad ce ati facut voi. Ii scrisesem si Suzanei ca si eu aveam niste crengute de la bradul de anul trecut si voiam sa fac cateva adaugiri la un cosulet facut acum 3 ani. Am pus pe pervaz si am tras un pic perdeaua cand a fost micul H aici... si am uitat - oricum doar azi as fi putut face ceva...
    Sa revin insa la sticla. E combinatia perfecta: sfoara (Sunt fan sfoara - caut sa cumpar si gassc numai oferte la sume fabuloase, e ca fasolea, fosta mancare a saracului, pe care acum abia o mai gasesc. hahaha). Si rondelele de lemn, sub forma de strugure (prunul devenit strugure - chiar.. tuica / palinca si vinul :P).
    Nu mai stiu daca ai spus (poate ca da si mi-a scapat, sau am uitat), dar ce intentionezi sa faci cu colectia dupa ce o finalizezi? :D O expui, in functie de notimp, stare de spirit? :).
    Mi se pare foarte frumoasa.
    Felicitari!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In primul rand, tabelul va fi deschis si maine daca gasesti timp să face ceva. dacă nu, poate reușești ceva la fructe.
      Si eu am început să iubesc sfoara și sper să nu mă opresc din a o folosi odată cu sticlele.
      Seria asta de sticle va rămane la mine și va face parte din decorul de toamnă, cred că toate. Doar cele cu flori și frunze e posibil să le pun vara.
      Nu m-am gândit la combinația aia - sticla de vin- strugure, prun - țuică. Interesant că așa s-a potrivit.
      Mulțumesc de aprecieri.

      Ștergere
    2. Ah.. da? Atunci.... as mai putea avea o sansa.. hai, sa vedem. Doar ca voi schimba ideea originala, cu altceva, ca sa impac vorba aia si capra si varza - ca maine e o zi mai speciala si musai sa fac articolul cu Bradul anului acesta :)))).
      Merci mult ca mi-ai zis (am vazut eu ca scria 50 ceva de gen - dar m-am gandit ca 50 de minute. la tabel).

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. Am fost și am văzut, minunat! Felicitări. Acum pot să fac tabelul pentru ultima temă, fructe cu coaja tare.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!