marți, 22 noiembrie 2022

Idei de craft cu fructe cu coaja tare

 

Am ajuns și la ultima săptămână din etapa Materiale din natură, iar în curând vom trece la cea frumoasă parte a Calendarului receativ, Adventul Fotografic de Crăciun,   penultima temă din acest an.
Etapa materialelor din natură se încheie cu o temă frumoasă : Fructe cu coajă tare : nuci, fistic, castane, ghindă. Le puteți folosi fie întregi, fie doar coaja.

Dacă sunteți pasionați de craft și doriți să împărtășiți cu noi realizările voastre, puteți să vă înscrieți lucrările în tabele corespunzătoare de pe această pagină : Înscriere lucrări




1. Nucă - sursa



2. Fistic   - sursa



3. Ghindă - Tutorial








Chestnut craft ideas? Find out super cute DIY fall decoration projects for young and old!


5. Nucă de cocos - tutorial video



Am pus doar câte o idee pentru fiecare tip de fruct la care m-am gândit eu. 
Mai multe găsiți adunate și pe contul meu de pinterest.

10 comentarii:

  1. Frumoase alegerile! Poate le voi continua si la MFC, ca tot m-am obisnuit.
    Multumesc Niko pentru selectie si inspiratii!
    Seara frumoasa! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De ce nu? Tocmai am văzut colecția de la crengi, foarte frumoasă.

      Ștergere
  2. Frumoase!
    Serviciul de ceai e cel mai cel! E adorabil!
    Multumesc pentru idei, Niko!
    (doua castane am cules anul acesta si amandoua s-au zbarcit! mai ales coaja-arici!) :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si unele din castanele mele s-au făcut asa.
      Pe contul meu de pinteresc am mai multe poze cu ghinda, niște bicicliști, o familie, superbe si acelea. Dar si eu am preferat serviciul de ceai.

      Ștergere
  3. Azi (e fapt miercuri pe seara) m-am apucat sa fac si eu ceva cu... o castana. Ideea initiala era cu totul alta.. si dintr-un proiect au iesit doua: o decoratiune cu o castana „desenata„ cu un marker (de entuziasm ca nu miroasea, am dat frau liber nu stiu la ce si vei vedea ce a iesit .. hahaha) si a doua o caciula/palarie ciudata :)))))).
    Nu stiu daca mai reusesc sa fac si altceva -asa ca am inscris „creatia„ in tabel :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am fost și am vazut, îmi plac amandoua creațiile tale, ai asortat-o pe Rukkusu cu o căciulită și o poșetă din castană. Felicitări!

      Ștergere
    2. Ma bucur ca iti plac si iti multumesc - dintr-un proiect au iesit doua :))). Si din fericire in timp util :D

      Ștergere
    3. Mi se par încantătoare amandouă. Și mă bucur că te-ai alăturat provocării.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!