miercuri, 9 noiembrie 2022

Idei de craft cu frunze

 Săptămână aceasta, tema provocării din etapa Materiale din natură nu este foarte diferită de săptămâna trecută, fiind vorba despre lucrul cu frunze. Proaspete, uscate, presate, fărămițate, tăiate sau întregi, în orice formă posibilă, dar să fie cu frunze.

Dacă sunteți pasionați de craft și doriți să împărtășiți cu noi realizările voastre, puteți să vă înscrieți lucrările în tabele corespunzătoare de pe această pagină : Înscriere lucrări



 Fiind atât de apropiate de flori, absolut toate ideile prezentate la tema florilor pot fi adaptate pentru frunze, prin urmare voi prezenta doar câteva idei în plus


1. Coronițe de toamnă - sursa



2. Carusel cu frunze   - sursa


3. Bol din frunze pe balon - Tutorial


4. Colaje cu frunze - mai multe idei prezentate de Potecuța


5. Pictura  - sursa



6. Pictură amprente de frunze- sursa



7. Bol din frunze de lut amprentate  - Tutorial


 
8. Trandafiri - tutorial






11 comentarii:

  1. Trandafiri din frunze am facut si eu :D Parca a fost in alta viata :))). Stateam si ma intrebam acum daca mai am frunzele uscate pe balcon - mai ca as face un carusel. Ah, slabe sanse. Dar sigur mai am aranjametul cu frunze uscate.
    Imi place mult si ideea bolului cu frunze. De fapt imi plac ambele boluri cu frunze.
    Nu imi mai fac planuri... ca nu stiu daca reusesc sa ma mai tin de ele (si in ritmul de zdranganeala de la ce club de noapte o mai fi si asta de la parter, tocmai mi-am fizat privirea pe pervaz... si in capat, camuflata de perdea, ghici ce priveste spre mine... o frunza :)))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate e un semn acea frunză, să mai faci ceva cu ele. Măcar un decor pentru o poză cu Rukkusu.

      Ștergere
    2. Super! Felicitări pentru prima intrare. Te mai așteptăm și cu alte ocazii/teme.

      Ștergere
  2. Poate mai scormonesc si despre frunze si pun cap la cap gasirile pentru miercurea viitoare, ca acum cu florile! Vazusem la un moment dat bolul de lut. Frumoasa ideea. Dar trandafirul e genial. Multumim pentru inspiratii, Niko. Pup si spor la tot!❤😊

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Spor la căutat comori Suzana.
      Aș vrea să încerc trandafirul pentru sticlele ele. Nu e ceea ce mă găndisem inițial, dar s-ar potrivi cu sticla de trandafiri uscați dacă îmi reușește.

      Ștergere
  3. Wow ! Câte idei și ce frumoase sunt realizările !
    Pupici ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa mi s-a părut și mie. Mi-ar plăcea să am timp să le încerc pe toate. Din cele prezentate, acum pot bifa doar pe utimele trei.
      Pupici

      Ștergere
  4. Îmi plac foarte mult, însă nu am încercat să fac! Doar am luat din pădure niște frunze si le-am pus in vaza făcută din sfoara. S-au uscat asa frumos și arată chiar bine in vază.🤭
    🤗😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai o vasă handmade decorată cu frunze din padure ( chiar daca sunt asezate în vază) se încadrează la această provocare. Poate faci si tu o postare si te inscrii. Tabelul e deschis până luni.

      Ștergere
  5. Eeeee! Neuronul m-a zapacit cu modelele vazute la Potecuta si... aici vad pictura amprente de frunze! Uitasem total! Cu ceva timp in urma vazusem ceva de gen si "visam" sa fac si eu. Si cand a fost sa fie... am uitat visul. 😊 Imi plac si "clopoteii de vant". Ok! Imi plac toate, nu le mai comentez pe rand. 😊

    RăspundețiȘtergere

Va mulțumesc pentru vizită!