sâmbătă, 5 februarie 2022

Prefăcutul șmecher

 Dacă aș vorbi despre oameni nu ar fi așa o mare mirare să descopăr că cineva se preface în fața mea că nu se simte bine, dar când e vorba de un cătel , cătelul meu! ... am avut eu o banuială zilele trecute, dar am alungat-o repede. Cum să nu mă gândesc la el că să-i fie bine când scâncește și abia se ridică de jos.

Nu contest că a fost bolnav și chiar a avut nevoie de tratament, se vedea că era foarte apatic și nu mânca. Dar dupa două zile de tratament deja era mai bine și am zis că poate dormi afară în cotețul lui călduros. Dimineața și peste zi chiar a fost bine, a mers mult pe afară, dar a și stat pe ciment la soare, că așa îi place lui, sunt locurile lui preferate. Prin urmare seara când nu se mai ridica de jos și aștepta să-i ducem apa și mâncare sub bot și mânca fără să se ridice ... chiar am crezut că a fost prea devreme să-l scot afară. I-am dat medicamente din nou, am fost să iau altele în caz de nevoie, alt tratament că dacă nu a funcționat bine primul, etc... 

Aseara era chiar bine, se plimbase mult pe afara, se ridica imediat și cu toate temerile mele, soțul a decis să-l lăsăm peste noapte să doarmă afară. În sfărșit pot spune că am dormit și eu noaptea toată. N-am reuși să mă trezesc chiar devreme, dar la 7 eram la parter îngrijorată să văd ce face. Băiatul meu era bine merci, vioi, treaz de mult, pregătit de o nouă zi. Toată ziua azi a umblat pe afară, a stat pe ciment pe pământul rece, foarte puțin pe perna lui( aia din casă pe care i-o scosesem afară să aibă încă una). Și după cină, nu a intrat în coteț ci tot pe-afară s-a plimbat.

Noi ne-am uitat la un film la tv și într-o pauză publicitară, am deschis ușa să mă uit după câini. Au veni grămadă amandoi peste mine și au intrat în casă cu motan după ei. I-am lăsat să stea cu noi până la finalul filmului când trebuia să ne pregătim de culcare: noi în casă, animalele afară. Bella cuminte, ne-a ascultat imediat și a ieșit. Motanul s-a pitit sub un scaun și cât timp încercam eu să-l recuperez, îl aud pe Nero cum începe să scâncească ca atunci când nu putea să se ridice. In prima secundă m-am îngrijorat, dar am observat ca nu prea depunea efort să se ridice. Am avut așa iar un ”feling” și mi-am găsit vocea de comandă : ”afară! treci la coteț acum!” Când aude tonul asta știe că e groasă și trebuie să excute. Ei bine, cred că în două secunde prefăcutul meu s-a ridicat, a traversat rapid toată casa și s-a și băgat la locul lui în coteț. Iar după ce am închis ușa a plecat iar la plimbare vioi.

Am cam încurcat-o! Eu! S-au învățat în casă și să vezi ce mă atacă ei la sentiment, în special cătelul și motanul când se uită cu ochișorii ăia dulci și rugători prin geamul de la ușă să-i primesc în casă. Cum să le reziști? Șmecheri! Prefăcuți și șmecheri!


8 comentarii:

  1. Ia te uită ce i-a dat prin cap... Dar nu mă mir prea tare. Odată am trecu cu cățelul pe la Pet Shop să-i luăm de mâncare, iar când am ajuns acasă am pus mâncarea lângă ușă și m-am dus cu el în baie să-l spăl pe lăbuțe. După ceva timp îl văd că se învârte neliniștit pe la ușa de la intrare și îmi zic că îl taie un pipi ceva. Ies cu el afară, din nou, și când mă întorc, dau cu ochii de punga cu boabe. Pfft! El dădea târcoale mâncării, nu avea o nevoie fiziologică. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. ❤️ ❤️ ❤️
    Au la smecherie in ei, unii... Mama, mama! 😊 Vorba ta: cum sa rezisti privirilor pe care ti le adreseaza?! :))

    In alta dezordine de idei: ai zis ca a fost (este) catelusa in calduri; e posibil ca apatia lui si lipsa poftei de mancare sa fie (si) din aceasta cauza. Mi-a spus un veterinar asta, cand i-am povestit despre un caine care se tinea dupa Miki si care, brusc, abia daca se mai ridica de la locul lui, nu mai manca (i-am pus langa bot carne cruda! in disperare de cauza, si-a ignorat-o cand, in conditii, normale ar fi inghitit-o pe nemestecate). Nu zic ca aceasta ar fi cauza, mai ales ca blanosul vostru are probleme certificate de veterinar, dar am scris ca "fapt divers". Pe scurt: masculii pot deveni apatici, fara pofta de mancare cand sunt "indragostiti". 😊 Stiu un caine care n-a mancat cinci zile!!! Doar apa a baut.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am, pai aia a fost factorul declansator, cățelușa în călduri. A slabit mult pe perioada aia căt i-am ținut separați, mânca doar cât să nu moară de foame, cred că o singură dată pe zi. Problema lui a fost că s-a forțat să ajungă la ea, credem că a și ajuns că a reușit să sape pe sub un gard, și că noaptea a preferat pământul rece de lângă țarc în locul cotețului cățduros de pe veranda închisă ( au pe verandă cu cel puțin 5 grade în plus față de afară și ușă specială pentru ei). Fiind nemancat, în vânt, frig noaptea i-au fost afectate articulațiile și nu a mai putut să se ridice de jos.
      Dar acum și-a revenit, cățelușa a trecut pe perioada căldurilor și stau din nou împreună la căldură pe verandă sau se plimbă nestingheriți și prin curte și prin grădină.

      Ștergere
    2. Dragul de el! Indragostitul! ❤️ Nu tine cont de nimic cand e vorba de iubire! 😊 Ma bucur sa stiu ca acum e bine! ❤️ Mari emotii ne mai dau! 🐾

      Ștergere
  3. Si ei ne studiaza si trag concluzii. Ce pot zice Nu ma pricep la animalute, doar ce mai stiu de la o prietena care are pisici. Uneori sunt surprinzatoate, dar cand le vezi ochii cu greu poti rezista!
    Sa fie sanatosi, pana la urma asta e important, iar voi usor vigilenti! 😊
    O duminica minunata, Niko!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumim Suzana. Acum sunt toți bine, au revenit la normal.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!