miercuri, 16 februarie 2022

Felicitare inima intr-un cerc - heart circle card

 Provocarea Mărțișorului din săptămana șase a avut ca tema realizarea de felicitări cu inimi. Am cusut o inimă pe un carton rotund folosind tehnica stitching card. Dar am vrut ceva nou față de obișnuitele mele felicitări cusute. Am admirat mereu felicitarile acelea tip scrapbook, dar mereu mi se par dificil de făcut. 

Azi am incercat ceva asemănător, o felicitare ”gatefold”:





Postarea aceasta participă la Provocarea mărțișorului și la Cupcake Inspirations Challenge



8 comentarii:

  1. E superba felicitarea ta inimoasa! ❤️ Imi place acest stil... "gatefold" 😊 Cate mai am de invatat! :)) Tehnica stit... cumva e greu sa si pronunt! 😊
    Spor la ce ai de facut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Diana, cred ca de vreo doua saptamani tot adun(=fac) poze pentru un tutorial in tehnica asta stitching card. Chiar si postarea am inceput-o. Sper să o și finalizez în curand.
      Multumesc de apreciere.

      Ștergere
    2. Voi fi aici, sa aflu de la tine ce si cum.
      ❤️

      Ștergere
    3. Promit sa ma grabesc cu el.

      Ștergere
  2. This is beautiful!! I love all the stitching you did!! Thanks for playing with us this week at Cupcake Inspirations Challenge!!

    Nora
    DT Member
    CIC

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thanks for the opportunity of participating in this challenge

      Ștergere
  3. Arata minunat aceasta felicitare. O idee minunata cu acel disc cu inima.
    Felicitari, Niko!
    In fiecare zi mai invat cate ceva!❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Suzana. toti mai invatam cate ceva zilnic. Doar cine nu vrea nu invata.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!