luni, 14 februarie 2022

Mărțișor (7) : fire - link inscriere

  Și această săptămână se anunță pentru mine foarte aglomerată, tot ce nu am reușit să fac săptămâna trecută s-a adunat acum, dar  calendarul Mărțișorului merge înainte și pentru a nu mai avea posibilitate să ratez iar postarea, o fac acum.

Mărțișor săptămâna șase :aici

Tema săptămânii : fire, ațe, sfoară: realizarea dde mărțișoare și  felicitări folosint fire, ațe, sfoară.





Poze de inspirație ( luate de pe net)

Am înteles că ar fi mărțișorul tradițional la bulgari





6 comentarii:

  1. Cred că a fost mult de muncă la potcoavele acelea. Dar arată tare drăguț. Bravo!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-aș fi dorit să fie realizate de mine, sunt superbe, dar nu cred ca reușesc să fac așa ceva.

      Ștergere
  2. Iar mă șuntează blogul tău. :( Am comentat și la inimioarele de la celălalt post...

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-a placut sa ma joc cu firele. 😊

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vazut ce-ai facut. Sunt super. Si ale tale si ale Suzanei. Felicitari fetelor!

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!