duminică, 2 ianuarie 2022

Calendare recreative 2022

Calendarele de advent specifice lunii decembrie cu activități creative pe care le organizam an de an sunt atât de plăcute pentru magia pe care o crează și pentru timpul petrecut împreună, încât fetele mi-au cerut să facem acest lucru și în restul anului, mai ales că ne-ar ajuta să ne pregătim din timp și pentru mărțisor. Singura condiție a fost ca activitatea să fie săptămânală, nu zilnică. 

Anul trecut am încercat ceva de acest fel și am început cu Calendarul Ghioceilor. Nu am reușit să îl terminam, din cauza proiectelor prea elaborioase pe care le-am trecut eu în calendar. După acest calendar am renunțat să mai încerc altul.

Acum am reluat ideea, mi-am împărțit anul pe mai multe teme și am ținut cont să trec activități mai accesibile copiilor. Mi-au rezultat 7 teme principale pentru acest an, teme la care sper să adere mai mulți participanți.






 8 săptămâni, din 3 ianuarie, până în 27 februarie
În fiecare săptămănă se realizează un mărțișor și o felicitare după o anumită tehnică sau temă





 7 săptămâni, 7- martie-24 aprilie
fiecare proiect va reprezenta unul din principalele simboluri ale Paștelui





 8 săptămâni, 2 mai- 27 iunie
Creații din hârtie și numai, reprezentând fructe de vară





8 săptămâni, 4 iulie- 28 august
activități creative reprezentând vacanța de vară





4 săptămâni, 5 sept- 2 octombrie
Pregătiri creative de început de an școlar





 8 săptămâni, 3 octombrie- 30 noiembrie
Ne-am plimbat, am adunat, acum folosim materialele din natură în proiecte creative


7. Adventul de Craciun



 zilnic,  1-24 decembrie
ornamente specifice sarbatorilor de iarnă

8 comentarii:

  1. Ai punctat cele mai importante evenimente din an. Voi încerca să mă alătur!

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. Multumesc. Poate te alaturi si tu, macar la o parte din aceste activitati.

      Ștergere
  3. Mulțumim că împărtășiți aceste idei creative cu no! Sper să putem ține pasul cu dumneavoastră. Spor în toate și bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  4. Oh! Ce idei faine ai! Cred ca ma voi incumeta si eu - mai putin, poate, la "inapoi la scoala"! Nu mai vreau la scoala! :))

    Am pus in blogroll adresa blogului tau, dar nu se actualizeaza postarile si... ajung cam tarziu la unele. :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar m-am vazut ieri în blogroll-ul tău. Am inceput sa urmaresc blogroll-urile ca să descopăr bloguri noi. Si mie mi se intampla sa nu se actualizeze repede. Postorile corinei imi apare in blogroll dupa 2-3 ore. Le vad mai intai pe FB.

      activitatile din Back to school le poti adapta pentru necesitatile tale personale. am pus niste activitati legate de scoala ca de ex imbracarea unei corti in coperti de hartie, sau realizarea unui orar. In loc de orar poti pune programul tau saptamanal. O sa vezi la vremea respectivă.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!