luni, 3 ianuarie 2022

1. Mărțișor - Provocare Calendar ReCreativ

Iată-ne la prima săptămână din calendarele recreative de anul acesta, prima săptămâna din calendarul Mărțișorului.

Acum, când abia am terminat oarecum cu sărbătorile de iarna, pare foarte devreme să ne apucăm de marțișoare sau felicitări pentru Ziua Femeii. Însă, dacă veți număra ca mine, veți descoperi că numai 8 săptămâni ne despart de Mărțișor, 8 săptămâni care vor trece foarte repede, iar daca luăm în considerare doar un mărțișor și o felicitare pe săptămâna, vom descoperi că de fapt sunt chiar puține. 

Provocarea cere să realizați săptămânal un mărțișor și o felicitare în tehnica cerută, dar dacă vă simțiți inspirați și aveți timp, puteți face mai multe. La finalul fiecarei săptămâni voi face o postare cu lucrările mele.

Daca doriți să participati la provocare, lasați în comentarii un link către blogul vostru să putem să va vizităm, preferabil să înscrieți blogul în lidta de link-uri de la fiecare temă saptămânală sau scrieți postați pe facebook, sub hastagul  #provocaremartisor

Săptămâna 1 : 3-9 ianuarie

Tema : mărțișoare și felicitări pictate

Puteți realiza orice fel de mărțișor sau felicitare atât timp cât e pictată sau colorată ci creioane colorate sau carioci. Pentru felicitări e simplu, pictăm pe carton. Pentru mărțișoare puteți folosi ca bază orice : felii de lemn, pietricele, medalioane din lut/fimo/aluat, capace de sticle sau borcane, carton


Poze pentru inspirație: ( pozele sunt luate de pe net, google oferă multe idei)

   

 

 


Săptămâna 2 : 10-16 ianuarie

Tema : mărțișoare și felicitări în tehnica quilling

 
  

Săptămâna 3 : 17-23 ianuarie

Tema : mărțișoare și felicitări cusute, croșetate, tricotate

 

 




Săptămâna 4 : 24-30 ianuarie

Tema : mărțișoare și felicitări din mărgele și/sau materiale din natură ( semințe, scoici)

 

 

Săptămâna 5 : 31 ianuarie - 13 februarie

Tema : mărțișoare și felicitări din fetru

 



Săptămâna 6 : 7-13 februarie

Tema : mărțișoare și felicitări în formă de inimioare sau care să conțină inimioare

 


Săptămâna 7 : 14 - 20 februarie

Tema : mărțișoare și felicitări din fire (pentru felicitari cautati pe google spirelli card)

 

 


Săptămâna 8 : 21 - 27 februarie

Tema : mărțișoare și felicitări din hârtie

 

 



Spor și inspirație!


15 comentarii:

  1. E o idee bună. Mă voi alătura și eu. Sofiei îi plac mult genul acesta de proiecte.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am început să lucrăm pentru prima provocare, mâine cred că finalizăm! Sofia este foarte bucuroasă.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur pentru voi Laura. Cel mai mare castig din provocarile astea creative este, dupa parerea mea, timpul petrecut impreuna cu cei mici.

      Ștergere
  3. Bună! Provocare acceptată și onorată: https://autenticblog2019.blogspot.com/2022/01/provocare-calendar-recreativ.html#comment-form

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Felicitari. Noi inca nu ne-am apucat de pictat. Fetele încă au teme, sper în week-end să aibă ceva timp.

      Ștergere
  4. E tentanta provocarea; as putea participa si eu, avand in vedere ce mare talent sunt ma pot clasa lejer sub nivelul copiilor! 😊
    Spor la lucru! Faine ideile! Poate imi incerc si eu talentul, imi mai aerisesc neuronul. 😊

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Diana, poti descoperi lucruri interesante despre tine și poate că ai talent la o anumita tehnică. Noi am încercat aseară și azi tema săptămânii - pictura. Unele nu ne-au ieșit nici la nivelul copiilor, dar am încercat ceva, am făcut ceva împreună. Pictura eu am folosit-o mereu ca tehnică de relaxare.

      Ștergere
    2. Am incercat multe tehnici. 😊 Am participat la mai multe jocuri pe blogul Copilarim, dar deloc n-am prea fost multumita de ceea ce am reusit. Mereu, la final de lucrare, imi dadeam seama ca ar fi fost mult mai frumos/reusit/indicat daca faceam aia sau alta. 😊
      Mi-am scos culorile din cutie si poate reusesc sa pictez ceva. Vei afla sigur daca - si ce - am realizat. 😊

      Ștergere
    3. Si eu am tendinta sa-mi vad mai intai toate greselile in lucrarile mele. M-am invatat de acum sa le las "peste noapte" si sa le vad apoi cu alti ochi. Parca incep sa vad lucrarea si nu toate care parca nu ai iesit bine

      Ștergere
  5. Pentru mine, adevarata provocare e cea din a doua saptamana. Nu stiu daca voi reusi sa fac ceva.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai sa vezi ca desi pare complicat, in fond e destul de simplu. Succes.

      Ștergere
  6. Frumoasa provocarea ta si recunosc ca am percutat mai greu. Sper sa particip si sa ma reorganizez putin ca orar. Tabelul cred ca este pentru prima saptamana?
    Fruumoase creatiile tale. Cum ii spusesem si Dianei, martisoare pentru imprastiat inca nu am facut. Poate ca este momentul unei noi experiente.
    Multumesc frumos pentru impuls!
    Zile frumoase si inspirate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Suzana, tabelul este pentru saptamana 2. Spor și inspirație!

      Ștergere
  7. What a Beautiful cards! All look great but i am not sure whether i make one öf them or not. Thanks for sharing.

    RăspundețiȘtergere

Va mulțumesc pentru vizită!