miercuri, 19 ianuarie 2022

Culori - miercurea fără cuvinte (3)

 

















Poze din arhiva personală, salvate dintr-un joc de colorat

Gazda : Suzana


28 de comentarii:

  1. Mă uit la ultima fotografie și mă gândesc că prea sunt colorați la fel cei doi. Grădina bărbatului trebuie să fie diferită de cea a femeii. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca le-as fi creat eu, as fi ales poate ceva diferit pentru el, dar asa a fost imaginea/jocul

      Ștergere
    2. Am crezut că joaca este chiar coloratul. :)

      Ștergere
    3. E un joc de colorat pe numere. Primesti o imagine cu numere pe ea si tu "colorezi". Practic selectezi numarul si cauti in imagine toate zonele cu numarul respectiv. Culoarea o pune automat din joc.

      Ștergere
  2. 😘❤️ O zi, minunat de...colorata!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ooo, ce desfatare vizuala ne-ai pregatit pentru astazi!
    Arata minunat! Si fiecare are ceva aparte.
    Multumesc frumos, draga Niko!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu iti multumesc pentru ca esti gazda acestui joc. Fara tine nu ar mai exista.
      Happy WW!

      Ștergere
  4. Interesante si frumoase! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt tare frumoase desenele!
    De la Rux (3R) 😊 am aflat despre joc si am fost un pic dezamagita cand mi-a spus ca e o aplicatie numai pentru mobil - imi place sa colorez, chiar si online! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt multe aplicatii de acest fel acum, cu imagini foarte frumoase. Timp sa ai. Nu am mai colorat de cateva luni. Fac cu schimbul: fie citesc, fie ma joc, pentru relaxare sau cat timp stau in masina sa astept sa iasa fetele de la scoala. Acum tocmai am reintrat in epoca cititului

      Ștergere
  6. Fara legatura cu imaginile...
    La un moment dat disparuse de pe "harta" blogul tau - aparea ca ar fi fost eliminat. Intreb despre cauza pentru ca, la un moment dat, patisem ceva similar cu blogul meu (cica phishing), dar au rezolvat cei de la Blogger. As vrea sa stiu daca e vreo eroare, in caz ca mi se mai intampla - sau se intampla altora - sa-mi fac o idee despre ce ar putea fi.
    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La un moment dat in seara asta? Pentru ca am primit mail ca mi-a fost dezactivat contul de google ca am probleme cu o parola salvata de google. Cand am urmarit pasii indicati pentru verificare am descoperit ca era un site de concursuri de mate la care acum multi ani am avut fetele inscrise. Poate incercau alti copii cu acelasi nume sa se inscrie? Am rezolvat stergand parola asociata acelui site si vad ca acum merge tot.

      Ștergere
    2. Pe la ora 20:30 (ieri) am raspuns unui comentariu scris de tine la mine si aparea "MNiko" la "profil"' imediat ce am publicat raspunsul... a aparut "anonim". Am dat fuga aici si... am scris mai sus.
      E posibil sa fi fost ceva legat de parola aceea. Dupa ce am scris aici m-am gandit ca o fi fost pentru ca ai trecut de la http la httpS, in adresa blogului, sa zic asa, si s-a intamplat ce s-a intamplat pana s-a actualizat.
      Acum (cu https), in blogroll la mine, se actualizeaza si blogul tau! Ceea ce ma bucura foarte mult, pentru ca aflu mai repede cand publici un articol nou.
      Bine ca s-a rezolvat! ❤️ Am tras o spaima, recunosc! :))

      Ștergere
    3. Din cate stiu eu am avut mereu adresa blogului cu https, daca te uiti la pozele din articolele anterioare, asa apare Si o copiam din adresa browserului ca nu tineam minte niciodata cum e corect. In orice car, aici nu am facut eu o modificare asupra blogului.
      Dar mailul cu pricina, de care ziceam, e primit la 8.27. Se pare ca la timp sa descoperi tu.

      Ștergere
    4. Ce chestie! 😊 Cand m-am gasit si eu sa vin. :))

      In momentul in care se modifica, se modifica in tot blogul - poti observa diferentele in unele postari, daca le vizualizezi in html, dar n-are sens sa pierzi timpul. Probabil ca rezolvand chestiunea cu parola s-a rezolvat si cu "securitatea" blogului (e o parere de novice) 😊
      Protocolul https (siguranta mai mare pentru conturi) e de cativa ani. La mine, adresa de la tine aparea cu http si in loc de "lacat" inaintea adresei avea un triunghi - acum are lacat si, in plus, se actualizeaza in blogroll la mine, ceea ce-i foarte fain.

      Ștergere
    5. Acum vad si eu lacatul. Si tocmai ce m-a informat ieri, domnisoara ce mare ce inseamna acel ”s” in coada la adresa. Chiar ma gandeam, ce coincidenta.

      Ștergere
  7. Explorator de culori în viață
    Frumos combinate și drăgălașe unele.
    Super.

    RăspundețiȘtergere
  8. Este totul OK? ❤️ Ziceam să întreb, deși nu-ți cunosc ritmul de postare. Să știi că nu mă descurc deloc cu blogspot. Caut un buton ”follow this blog” sau ceva de genul și nu găsesc. Oricum, dacă trebuie să am cont google pentru asta, intreb degeaba. Dar răspunde-mi, totuși, la întrebare. Cum se poate abona cineva la blogul tău?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Suntem bine. Am avut o perioada foarte aglomerata, multe lucruri de rezolvat. Blogspot-ul nu-l mai cunosc nici eu foarte bine, am lipsit mult de aici. Din ce mi-aduc aminte, in coloana din stanga, unde scrie "persoane interesate", e un buton Follou. L-am verificat acum cu contul fetei mele, dar ea are gmail. Mai caut sa vad daca sunt si alte variante.
      PS: de obicei in week-end am mai mult timp, desi urmaresc zilnic, la cafea ce face blogosera. Dar cu saptamana asta foarte ocupata, ]nca nu ne-am terminat proiectele si cred ca dupa amiaza o sa urmeze articole noi. Multumesc ca te-ai gandit la noi.

      Ștergere
    2. Am mai gasit un widget de abonare, l-am pus tot in coloana din stanga, poate acela merge pentru ceea ce doresti tu.
      PS: pe blogurile pe care le urmaresc, dar tot cont gmail folosesc, cand ppostez, bifez mereu casunat sa ma anunte cand sunt comentarii noi.

      Ștergere
    3. Butonul follow pentru g-mail nu-i pentru mine. Am apăsat pe yahoo widget or something, dacă ai un abonat în plus, eu sunt aceea. Dacă nu... Dumnezeu cu mila. :) O să te vizitez de pe blogul meu ca până acum. În altă ordine de idei, mă bucur că totul este în regulă cu tine și familia ta. Și că ești ocupată. Eu însămi nu mai prididesc, dar consider că modul acesta de viață - fără plictiseală este cel mai bun. :)

      Ștergere
    4. PS Văd că te pricepi la tehnică. Sunt unii abonați Wordpress, care au un blog extern. Dar când postează ceva apare și pe Wordpress. Ceva de genul... Undeva, cândva, când ai timp studiază, te rog, ideea. Cred că așa ar fi cel mai simplu pentru bloggerii Wordpress să afle despre tine și blogul tău de aici.

      Ștergere
    5. Nu prea sunt asa de priceputa la tehnica. Dovada ca am doua bloguri wordpress cu care nu ma descurc absolut deloc. Aseara cand l-am pierdut pe asta am incercat sa vad ce pot face pe celalalte. Nicimacar sa schimb formatul, sa imi apara coloana in stanga nu am reusit.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!