marți, 18 ianuarie 2022

Achiziții mult dorite

 

Oricât mi-am propus eu să fiu mai econoamă anul acesta, nu am rezistat și săptămâna trecută ne-am comandat cărți. Și pentru mine și pentru fete, ceva ce au încercat să-și ia prin școala într-o comandă comună.



Azi a venit comanda și sunt tare încantată, a mai alungat din norii zilelor trecute.  

  • ”Deșertul Groazei. Băiatul-corb și Fata spiriduș”, Marcus Sedgwick, e a patra carte dintr-o serie bilingvă pe care și-a tot luat-o Cris în generală
  • Floss, cățelușul pierdut”, Arabella McIntyre-Brown, tot bilingvă, și-a dorit-o Di. Sper să o citească cu mai mult drag decât cărțile pentru școală
  • Take, Ianke și Cadîr”, Victor Ion Popa, era la ofertă și o consider o operă ce merită să fie în bibliotecă
  • Suntem inevitabili”, Gayle Forman. Am mai citit de aceeași autoare ”Dacă aș rămâne” și ”Dacă te-aș găsi”, doua cărți minunate. Am vazut și filmul ”Dacă aș rămâne” și e printre puținele ecranizari care mi-au plăcut.
  • Seria Coroane întunecate de Kendare Blake. Am citit primul volum cu ani în urmă, când a apărut, împrumutată de la cineva, dar următoarele volume de-abia acum le am. E ... cam de groaza, ceva in genul ”Jocurilor foamei”.
În afara cărților, am primit și un cadou, o sacoșă simpatică cu un citat din ”Micul prinț” Antoine de Saint-Exupery : 

”Limpede nu vezi decât cu inima. 
Miezul lucrurilor
nu poate fi văzut cu ochii”





2 comentarii:

  1. Spor la citit!
    Pasionatii de lectura rezista greu unor astfel de tentatii! 😊

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-i asa? Am inceput Suntem inevitabili. Nu pot spune ca ma incanta inceputul, dar asa sunt cartile acestei autoare, te prind ceva mai greu.
      Multumesc.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!