duminică, 15 octombrie 2023

Figurine din inele de hârtie - Pe drumul amintirilor (7)

 Azi eram chiar foarte hotărâtă să mă apuc de ceva craft și să fac ceva pentru transformările creative din octombrie. Începusem de aseară să adun tuburile de hârtie pentru proiectul la care mă gândeam, azi am adunat și restul. Planul era să fac prima temă și articolul de azi să fie despre construcția din tuburi de hârtie. Așa că nici nu m-am gândit la altă idee pentru acest articol.

Dar, cum viața ți se asează uneori în drum, m-am trezit că nu am timp să termin ce am început. Nu am avut toată ziua la dispoziție pentru crafturile mele. Dimineața am petrecut-o în bucătărie, la prânz am avut musafiri, apoi a trebuit să recuperez cu fetele orele de matematică la care au lipsit săptămâna trecută. Si uite așa se făcea deja seară când m-am apucat eu de proiect.

Am văzut că nu am nicio șansă să termin în timp util, așa că trebuia să „reconfigurăm traseul”. 

- Fac repede un coșuleț din inelele de hârtie, alea tăiate deja, mi-am spus. 

Care alea tăiate că nu le-am mai găsit. Le-am pus bine de tot în haosul din camera-depozit. Și căutând inelele, am găsit figurinele din inelele de hârtie făcute cu fetele în urmă cu ceva ani. Așa că pentru azi, postez doar pentru inspirație, în speranța că până la finalul lunii voi reuși și eu să termin măcar un proiect .



12 comentarii:

  1. Cum ti-am zis, tubuletele moi sunt perfecte pentru astfel de ornamente.
    Iar iepurasii sunt niste dragalasi!
    Cred ca in camera de craft iti trebuie un inventar, dupa care sa pui etichete si sa faci o lista.
    Eu asa m-am hotarat, ca sa caut mai putin prin haosul meu.
    Pupici si o saptamana usoara! !❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Camera aia trebuie s-o golesc mai întâi și să nuai dau voie să intre nimic fără etochetă și direct la locul ei, cum spui tu. Momentan sunt în proces de aducant cutii în care să golesc camera.

      Ștergere
  2. Ce tari sunt! Am si eu floricele si le am de ani buni - rezista, rezista :D.
    Imi plac si iepurasii si inimioarele :)
    Pupici ci sa avem si timp si spor pentru proiectele creative :D
    (si eu ma tot plimb cu niste suporturi de la hartie dupa mine :))) hahaha)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred că prin cutiie cu ornamente de Crăciun am și ceva filgi făcuți din inele de de tuburi. Chiar rezistente toate!

      Ștergere
  3. Ce faini sunt iepurașii! Am și eu fulgi de zăpadă făcuți așa, rezistă foarte bine. Și am și eu inele pe care nu le găsesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E boală generală asta cu pierdutul „ingredientelor”. Le pun bine că o să le mai folosesc, îmi vor trebui și apoi...nu le găsesc. Fac altă cutie cu ceva ce lucrez si tot așa.

      Ștergere
  4. Ce iepurasi dragalasi 🐰 plus floricele si inimioare 💕💮 Dragute toate!
    Multe idei creative pe mai departe, Niko draga 😘🤗

    RăspundețiȘtergere
  5. "Floricele" si inimioare din astfel de inele am facut, dar iepurasi nu! Nu mi-a dat prin imaginatie ca se pot face iepurasi atat de dragalasi din banalele tuburi de hartie. 😊 Multumesc pentru idee! ❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu mai știu site-ul de unde ne-am inspirat atunci. Erau foarte multe forme de animale, mi-amintesc și de niște pinguini foarte drăgălași. Dar probabil noi am făcut iepurașii că se apropia Paștele?
      Spor la creat!

      Ștergere
  6. Ce frumoase sunt! Eu am făcut un vârf pt bradul de Crăciun ăn acest stil, acum câțiva ani! Cred că ar trebui să fac altul nou! Foarte frumoase figurinele tale. Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce idee interesanta cu varful de brad. Dacă nu faci altul nou, poate ni-l arăți pe cel vechi!

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!