duminică, 8 octombrie 2023

Căminul tău, un colț de rai (2/2023)

 Prima săptămână din provocarea lansată de Corina(prima-zi), a trecut deja. Nu știu cum am citit eu, dar în mintea mea prima săptămână se încheia azi. Așa cum ne-am propus, am aprins în fiecare zi lumânarea, în special seara, când ne adunam toți în living. Au fost și zile când am putut s-o ținem aprinsă mai mult, concediul meu forțat le-a impus și fetelor „concediu ” de la școală. Prin urmare s-au adunat amândouă în living, și-au aprins lumânarea, sau lumânările, și și-au recuperat lecțiile pierdute prin absentarea de la școală.

Când am început provocarea am ales pentru această săptămână o lumânare neagră cub, care arde foarte interesant. Între timp am descoperit o altă lumânare într-un pahar pus într-unul mai mare cu ceva plante uscate prinse în parafină. Niciuna din lumânări nu are o aromă deosebită, doar mirosul specific de ceară, totuși nu foarte puternic.

Ambele lumânări au fost achiziționate la reduceri, pentru mici defecte pe care le aveau: cea neagră era turtită în două colțuri, probabil scăpată pe jos sau lovită la transport, iar cealaltă are paharul din interior prins cam strâmb în parafină. Nu arată bine pentru a fi dăruite cuiva, dar luate pentru interesul meu personal m-am bucurat de reducerea oferită de aceste mici defecte. 

Am încercat să fac poze în fiecare seară lumânărilor în timp ce ardeau. Mi s-a părut foarte interesant jocul flăcărilor, am surprins și niște reflexii interesante în pahar, dar le las pentru rubrica de joi.

Cea mică a început de azi să pregătească terenul pentru a două săptămână de provocare, săptămână în care trebuie să adaugăm muzica. Ca să fac provocarea mai interesantă, vreau să propun fetelor să alegem o melodie a zilei, o melodie care să ne inspire în ziua respectivă. La finalul săptămânii o să vă arătăm ce am ales. 

10 comentarii:

  1. Aceasta este provocarea mea favorită. Din păcate, abia acum, la final - prin intermediul postărilor voastre, mi-am amintit de ea. Înainte de a naște am dus-o până la capăt și mi-a adus multă liniște și mulțumire. S-aveți o săptămână cât mai frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In varianta ei originală, mie mi-e dificil să o duc, dar varianta propusă anul acesta de Corina îmi place mult.

      Ștergere
  2. Sunt curioasa ce melodie alegeti 🎵🎶
    Fara sa stiu de aceasta provocate, articolul mei de azi se axeaza pe o melodie 🤗😅😘
    Un start bun in noua saptamana 😘🌞

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru ieri a ales fata cea mare, azi cred că îi voi da cuvântul celei mici. Sunt si eu curioasă cum va arata lista de melodii la final de săptămână.
      Un start bun și ție!

      Ștergere
  3. ce faine lumanari! Super achizitii! Abia astept sa vad play-listul saptamanii!
    O saptamana minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deja muzica aleasă e așa diferită de la o zi la alta. Nu e tocmai muzică de toamnă, dar ne place nouă acum.
      O săptămână minunată și ție!

      Ștergere
  4. Nu am mai reusit anul acesta. Ma bucur ca ai reusit tu.
    Este foarte placut sa citesc asa ceva. Multumesc, Niko
    Iar modelul de lumanare este fascinant!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Suzana. Am continuat să aprind lumânarea și săptămâna asta. Chiar sunt curioasă când se va termina.

      Ștergere
  5. Ce interesanta este lumanarica aceea!
    Ma gandeam zilele trecute ce faine erau in copilarie lumanarile (cele obisnuite subtirele) - miroseau cel mult a ceara de albine. Acum...mai toate sunt parfumate. :)))
    Pupici cu drag :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am găsit și varianta pe alb, mă rog acel alb gălbui de ceară. Încă nu știu dacă o voi aprinde și pe aceasta.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!