miercuri, 29 martie 2023

Transformări creative februarie - Galerie

 

Haine / materiale

Temele lunii februarie:

1. Gentuță 

2.Covoraș

3. Pernuță

4. Fii Creativ!


Participanți și lucrările lor:

  • Fiordaliso (Dreamland) - minigentuțe, covoraș, pernuță -otoman, canapea miniatură

  • Rux ( Copilărim) - tolba pentru praf magic, covoras-carpetă portocalie, pernuța, Biblioraft A5 „Conturul Zânei”



  • Dănuța (Blogul Dănuței) - rucsac pentru păpuși, covoraș din resturi de material, pernuță și saltea pentru păpuși, păpușică din șosete


  • Suzana (Floare de colț (2)) - gentuță pentru stick de memorie, cuvoraș pentru îngeraș, pernuță pentru ace, covoraș mărțișor


  • Diana (Kundalini) - mini-sac din piele, covoraș împletit, mini-pernă, casetă satinată

10 comentarii:

  1. Exact acum vreo jumatate de ora, mi le-am pus intr-un fisier word. Sa am colectia, pentru reamintire. Nici nu imi vine a crede ca s-au nascut...
    Noapte buna, Niko! O zi usoara maine. 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eram datoare cu aceasta galerie, îmi pare rău ca adurat atât de mult pănă a apărut. Sper ca martie să fie gata mai repede, cel tărziu săptămân următoare.
      Mulumesc, Suzana! O zi ușoară și la tine!

      Ștergere
  2. foarte dragute toate lucrusoarele! ati avut inspiratie si fiecare creatie este un unicat, felicitari!
    Noapte buna Niko draga! ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumim dragă Carmen. Stiu ca ai spus că ai timpul organizat deja, si chiar am văzut la tine pe blog cât de multe faci, dar dacă te inspiră vreodată vreo temă, te asteptam cu drag alaturi de noi.
      Numai bine! ( alles gute?)

      Ștergere
  3. Suuuuperba amintire - am adaugat si eu linkul pe pagina Transformarilor hihih :D. Ce frumos ne-am jucat !! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, ne-am jucat frumos și sper să continuasm la fel de frumos. Abia astept aprilie.

      Ștergere
  4. Ce frumos! Au aparut o gramada de lucrusoare din practic nimic.

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitări pentru toate participantele 👍
    Pupici ❤️

    RăspundețiȘtergere

Va mulțumesc pentru vizită!