marți, 21 martie 2023

Tablou embosat - Transformări creative martie (2)

 Anul acesta ne-am propus să reducem din poluarea pe care o creăm zi de zi, reciclând cât mai mult posibil și folosind în creațiile noastre materiale reciclabile. Astfel a luat naștere calendarul recreativ din 2023, Transformări creative. În fiecare lună vom lucra cu un material ce se poate recicla.

Luna martie are ca obiectiv transformarea cutiilor metalice, ce și-au îndeplinit scopul inițial, în obiecte decorative sau cu scop practic.

A doua temă impusă a lunii martie reprezită transformarea unei doze de suc/bere/etc... După ce am reușit să rătăcesc o sacoșă cu doze de suc, pe care nici acum nu am găsit-o, mi-am făcut rost de atele odată cu controlul lunar la medic. Sunt mare consumator de suc pepsi, iar la spital nu găsesc decât la doză. 
Să mai spun că că și pe astea am reuși să le pierd? Săptămâna trecută mi-am cumpărat o masa extensibilă pentru camera de craft, ca să nu mai vin în sufragerie cu tot ce aveam nevoie pentru proiecte. Măsuța de acolo era la nivelul uneia de cafea, iar biroul mult prea mic. În tot procesul de instalare a mesei am reușit performanța să rătăcesc și doze și rigla de tăiat și pistolul cu silicon, etc...Au reușit fetele să răzbată prin cutiile depozitate pe pat si să-mi găsească cele necesare.



Am folosit o singură doză, căreia i-am tăiat capacele, iar cilindrul l-am desfăcut ca pe o foaie. 
Am încercat să-l las lipit pe o suprafată cu greutate pe el ca să se îndrepte, dar nu prea am avut succes cu asta


Am folosit un dispozitiv special de pentru embosat pe care aveam desenat un fluture


Apoi, dintr-un carton am făcut o ramă pentru flururele embosat


Rama am decorat-o cu washitape cu fluturi:


12 comentarii:

  1. Rama decorata cu washitape cu fluturi a adus un plus maaare tabloului tau!
    Felicitari pentru idee!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fără acea band părea așa de pustiu, de gol/sec. Mă bucur că îți place.
      Mulțumesc.

      Ștergere
  2. Ce tablou drăguț! Eu am indreptat doza cu o riglă! Fluturașii sunt preferații mei!
    Felicitări!❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-a fost teamă să încerc cu rigla ca u cumva să fac cute ceva și să nu se mai vadă embosarea.
      Mulțumesc.

      Ștergere
  3. Ce idee faina ai avut! Si eu vreau sa fac ceva in genul embosat! De cand am facut cosuletul din suportul de lumanare tot vreau sa fac :)))). Dar nu am reusit. inca.
    Dar da - o idee foarte faina. Si imi place si rama!
    Felicitari pentru tablou :D! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De când ai făcut coșuletul tu și crăticioarele Fiordaliso și Diana, mă tot tentează ceva joacă cu aceste cutiuțe. Noroc că nu știu pe unde le-am pus.
      Mulțumesc.

      Ștergere
  4. Initial am vrut sa fac un fel de basorelief pentru tema 4, insa a iesit altceva. Asa ca imi place initiativa ta de embosare. Sunt fanul acestei tehnici si pe metal e minunata. Ideea de a folosi
    sabloanele e foarte buna!
    Felicitari, Niko! Sper ca totul e bine la voi! Pup. 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am sabloanele acelea de peste 10 ani și totuți le-am folosit incredibil de puțin. Nu știu de ce nu m-a atras embosarea.
      Suntem bine Suzana. Doar foarte ocupați cu treburile casnice. Toate cele bune!

      Ștergere
  5. Felicitări, e foarte frumos tabloul. Și embosarea e o tehnica aparte, mai rar folosită.

    RăspundețiȘtergere
  6. E frumos tabloul tau! ❤ Embosarea pe tabla imi place de numa'!
    Rama, asa cum ai decorat-o, arata vesel - a primavara!

    Fix embosare am facut pentru tema 4! 😂 N-am reusit sa scriu textul si sa editez fotografiile, dar nu mai am mult. 😊 Daca Blogger nu face mofturi poate reusesc maine.

    Esti mare figura! Pare ca dozele din aluminiu de la tine se cam fofileaza de la reciclare. 😊 Totusi, n-au scapat. (si mie-mi place pepsi - a fost o vreme cand beam in loc de apa, vorba sa fie!)
    Eu am netezit doza "rasucind-o" invers de cum se prezenta cand am taiat-o, apoi am folosit si o rigla din lemn (ca Mihaela T) - nu au ramas cute, dar i-am facut eu destule, cand am inceput sa lucrez 😊 (a fost prima data cand am lucrat pe o suprafata asa de mare - fara sablon special).

    Zile senine iti doresc! ❤ 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Diana de aprecieri. Aștept cuminte să reușești să postezi. Tin pumnii.
      Și-acum aș bea Pepsi în loc de apă. Încerc să mă abțin că toată lumea spune că nu e bun, dar eu am o relație specială cu el. Dacă mi-e rău cumva, greață, dureri de cap ceva - e cel mai bun leac.
      Mai am niște doze pe care a trebuit să le tai că le-a cerut la școală doar capacul de la doză (6 capace) și n-au făcut nimic cu ele, dar asta e altă poveste. O să încerc să le îndrept cu rigla cum spuneți voi.
      Zile cu spor!

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!